  • 1. Data: 2010-02-08 09:38:38
    Temat: No i się stało kupiłem saaba 9-3 :)
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Auto bardzo fajne, jak ktoś by się zastanawiał i wahał to szczerze
    polecam już chociaż dla samego wyglądu. Orientuje się ktoś czy dwumasa w
    tych autach jest taka sama jak w fiatach czy coś zmienili? Bo nie chce
    przepłacać za część z logo saaba bo znając życie z racji prestiżu marki
    i części droższe :)
    Autko kupiłem okazyjnie z dwumasą do wymiany i sprzęgłem.

    --
    krzysiek82

  • 2. Data: 2010-02-08 09:58:55
    Temat: Re: No i się stało kupiłem saaba 9-3 :)
    Od: "Zoltar" <z...@o...eu>

> [...]
    > części droższe :)
    > Autko kupiłem okazyjnie z dwumasą do wymiany i sprzęgłem.

    Ktory rok i jaki motor.. bo to akurat ma znaczenie : )

  • 3. Data: 2010-02-08 10:03:30
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Zoltar pisze:
    > Ktory rok i jaki motor.. bo to akurat ma znaczenie : )

    2005r diesel.

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2010-02-08 10:17:43
    Od: "pIOTER" <g...@w...peel>

    z 2005 to moze byc i 2.2, a sam 1.9 to w 2 wersjach wystepuje

    pIOTER

  • 5. Data: 2010-02-08 12:24:37
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > części droższe :)
    > Autko kupiłem okazyjnie z dwumasą do wymiany i sprzęgłem.

    większość "popularnych" rzeczy pasuje od Vectry i Cromy,
    brat

  • 6. Data: 2010-02-08 12:27:25
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    bratPit[pr] pisze:
    > większość "popularnych" rzeczy pasuje od Vectry i Cromy,
    > brat

    tak też właśnie czytałem, na wiosnę auto wyjedzie na drogę :) muszę
    pozmieniać co trzeba zabezpieczyć podłogę i profile i będzie git.
    Po przesiadce z punto po prostu rozwaliła mnie jakość wykonania na plus
    oczywiście. O komforcie nie wspominam bo nie miałem okazji i czasu nim
    jechać, ale za pewne porównania z punto nie ma :)

    --
    krzysiek82

  • 7. Data: 2010-02-08 12:44:57
    Od: "pIOTER" <g...@w...peel>

    > Po przesiadce z punto po prostu rozwaliła mnie jakość wykonania na plus
    > oczywiście.

    to jest jednoczesnie sugestia dlaczego fiat nie potrafi sprzedac aut w
    segmantach wyzszych niz kompakt. A po przeniesieniu pandy z polski do wloch
    zacznie miec ten sam problem i z mniejszymi modelami

    pIOTER

  • 8. Data: 2010-02-08 12:47:19
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    pIOTER pisze:
    > to jest jednoczesnie sugestia dlaczego fiat nie potrafi sprzedac aut w
    > segmantach wyzszych niz kompakt. A po przeniesieniu pandy z polski do wloch
    > zacznie miec ten sam problem i z mniejszymi modelami

    Mógłbyś to rozwinąć? Chociaż chyba Cię rozumiem nie wydałbym kasy na
    nową cromę :)

    --
    krzysiek82

  • 9. Data: 2010-02-08 12:53:36
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > A po przeniesieniu pandy z polski do wloch

    A nowa panda chyba będzie produkowana
    w Kragujevacu,
    chyba, ze coś się zmieniło.

    P.

  • 10. Data: 2010-02-08 12:54:59
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-02-08 12:27, krzysiek82 pisze:

> [...]
    > oczywiście. O komforcie nie wspominam bo nie miałem okazji i czasu nim
    > jechać, ale za pewne porównania z punto nie ma :)

    Policz i zabezpiecz sondy lambda :-D