  • 1. Data: 2010-04-08 20:23:19
    Temat: No i pieknie spalanie spadło na wiosnę
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Ale jestem zadowolony :) Na zimówkach średnie spalanie 9,3l na baku (cykl
    mieszany). Wystarczyło zmienić na letnie, do tego trochę cieplej jest za oknem i
    już tylko 8,7l średnie spalanie na baku, a jazda taka sama charakterystyką i na
    tym samym paliwie :) Jest gites!

    Ciekawe ile dają same opony, a ile to, że za oknem jest już dobrze na plusie.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 2. Data: 2010-04-08 20:23:44
    Temat: Re: No i pieknie spalanie spadło na wiosnę
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Katanka pisze:

> [...]
    > sama charakterystyką i na tym samym paliwie :) Jest gites!
    >
    > Ciekawe ile dają same opony, a ile to, że za oknem jest już dobrze na

    Daj mi go na tydzień do Wrocka, to zobaczysz ile potrafi przepalić i to
    bez zbędnego pałowania. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2010-04-08 20:32:50
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Katanka" napisał
> [...]
    > oknem i już tylko 8,7l średnie spalanie na baku, a jazda taka sama
    > charakterystyką i na tym samym paliwie :) Jest gites!

    jeszcze miło by było jakbyś napisał jaka maszyna tak pali ;)

    pzdr

  • 4. Data: 2010-04-08 20:46:03
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Tomek pisze:
    > Użytkownik "Katanka" napisał
    >
    > jeszcze miło by było jakbyś napisał jaka maszyna tak pali ;)

    Katankowóz to Mondolvo (lub Voldeo, jak kto woli) 2.5T. ;)

  • 5. Data: 2010-04-08 21:02:12
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > charakterystyką i na tym samym paliwie :) Jest gites!
    >
    > Ciekawe ile dają same opony, a ile to, że za oknem jest już dobrze na

    Naciśnij w końcu gaz!

    Jurand.

  • 6. Data: 2010-04-08 21:22:23
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Naciśnij w końcu gaz!

    albo zacznij jeździć po jakimś mieście ;-)
    brat

  • 7. Data: 2010-04-09 00:15:57
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 08-04-2010 20:23, Katanka pisze:
> [...]
    > sama charakterystyką i na tym samym paliwie :) Jest gites!
    >
    > Ciekawe ile dają same opony, a ile to, że za oknem jest już dobrze na

    To nie opony, a temperatura na zewnątrz. Silnik się szybciej nagrzewa,
    krócej chodzi na ssaniu, nie używasz ogrzewania... i się robią oszczędności.

    --
    .B:artek.

  • 8. Data: 2010-04-09 00:31:07
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> napisał w wiadomości

    > To nie opony, a temperatura na zewnątrz. Silnik się szybciej nagrzewa, krócej
    chodzi na ssaniu, nie używasz ogrzewania... i się
    > robią oszczędności.

    Tez tak mysle.
    Jednak roznica jest najbardziej widoczna w deslach.
    W benzynowcach raczej trzeba dobrze sledzic wskazania komputera
    zeby zauwazyc roznice.

  • 9. Data: 2010-04-09 07:12:16
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > Daj mi go na tydzień do Wrocka, to zobaczysz ile potrafi przepalić i
    > to bez zbędnego pałowania. ;)

    To wiem, bo na poczatku to średnio na baku było 20l/100 :)

  • 10. Data: 2010-04-09 07:12:59
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Jurand wrote:
    > Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Naciśnij w końcu gaz!

    Jak trzeba to naciskam, ale nie zawsze się da i nie zawsze jest po co :)