  • 11. Data: 2010-04-09 07:13:31
    Temat: Re: No i pieknie spalanie spadło na wiosnę
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    bratPit wrote:

    > albo zacznij jeździć po jakimś mieście ;-)

    Im mniej po mieście, tym przyjemniej :)

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 12. Data: 2010-04-09 09:01:21
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Katanka" <> napisał w wiadomości ...

    > Im mniej po mieście, tym przyjemniej :)

    jak komu przyjemniej...
    a widziałeś wkur....nie tych co się muszą wlec za tobą? :)

  • 13. Data: 2010-04-09 10:23:19
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Ciekawe ile dają same opony, a ile to, że za oknem jest już dobrze na plusie.

    Wciaz na zimowych - spalanie spadlo z srednio 14.6 na ok. 12.5 po
    miescie. Opony (pewnie jeszcze zalezy jakie) maja mniejszy wplyw, niz
    sama temperatura.
    --
    Olleo

  • 14. Data: 2010-04-09 10:49:09
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Olleo" <o...@t...pl> wrote in message
    m.googlegroups.com...

    > Wciaz na zimowych - spalanie spadlo z srednio 14.6 na ok. 12.5 po
    > miescie. Opony (pewnie jeszcze zalezy jakie) maja mniejszy wplyw, niz
    > sama temperatura.

    U mnie z powrotem spadlo do 14, jak tylko zima odpuscila. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 15. Data: 2010-04-09 11:19:06
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Tadeusz wrote:

    > jak komu przyjemniej...
    > a widziałeś wkur....nie tych co się muszą wlec za tobą? :)

    Raczej widziałem zacięcie jak sobie przygazują do 4 tysięcy obr. i mnie
    wyprzedzają :) Czasem macham z uśmiechem. Wtedy im sie humor poprawia. Natomiast
    jak mnie ktos na światłach deneruje gazowaniem, to wtedy nie odpuszczam. Ale na
    prostej drodze nie mam problemów z tym, że jak na zabudowanym jadę 60, to inni
    mnie wyprzedzają. Ich wybór, ich kasa na mandaty :)

  • 16. Data: 2010-04-09 12:24:20
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > charakterystyką i na tym samym paliwie :) Jest gites!
    > Ciekawe ile dają same opony, a ile to, że za oknem jest już dobrze na

    Trzeba było zimą pojeździć trochę na letnich, trochę na zimowych to byś
    wiedział. Oczywiście te same trasy w tych samych warunkach, co byłoby trudne
    do spełnienia. Zawsze będą to tylko szacunki. Na spalanie zimą największy
    wpływ ma jednak pogoda.
    neelix

  • 17. Data: 2010-04-09 13:35:59
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 09.04.2010 neelix <a...@w...pl> napisał/a:

> [...]
    > do spełnienia. Zawsze będą to tylko szacunki. Na spalanie zimą największy

    No i trasę 100km na letnich zimą to może pokazać 110km :) i jak tu wierzyć w
    pomiary :)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 18. Data: 2010-04-09 15:14:42
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Katanka pisze:
    Ale na prostej drodze nie mam problemów z tym, że jak na
    > zabudowanym jadę 60, to inni mnie wyprzedzają. Ich wybór, ich kasa na
    > mandaty :)

    popieram, także staram się jeździć przepisowo, efekty bywają różne ale
    zwykle mi się udaje.

    --
    krzysiek82

  • 19. Data: 2010-04-09 17:01:17
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > U mnie z powrotem spadlo do 14, jak tylko zima odpuscila. ;)

    U mnie pewnie wzrosnie do 15, jak mi sie znudzi jazda o kropelce.
    --
    Olleo

  • 20. Data: 2010-04-09 19:53:05
    Od: Kwik <k...@n...pl>

    (ciach)

    a czy ktos z Was uzywa Michelin Energy Saver? Sa zauwazalne roznice przy
    tej samej temp? Z ciekawosci pytam...

    Kwik