    From: XX YY <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: No i mamy Canona 550d
    Date: Thu, 11 Feb 2010 01:07:05 -0800 (PST)
    <hkph57$7c2$1@news.onet.pl> <hkph8q$6l3$4@news.onet.pl>
    <4...@k...googlegroups.com>
    <hkprlp$88h$2@news.onet.pl> <hkr3hc$8r1$1@node1.news.atman.pl>
    <2...@2...googlegroups.com>
    <hku278$vlc$1@news.onet.pl>
    <0...@f...googlegroups.com>
    <hkudn4$7q9$1@news.onet.pl>
    <7...@l...googlegroups.com>
    <hkumqd$4o4$1@news.onet.pl>

    On 10 Feb., 17:26, "Polon" <P...@o...pl> wrote:

    > & gdyby oceniac aparat na podstwie tych parametrow to wynikaloby z
    > & tego , ze Nd3 jest jednym z najgorszych aparatow na rynku aktualnie ,
    > & a c550d bije go na glowe.
    >
    > Oszukujesz troche w swych rozmyslaniach moj drogi XX YY.
    >
    > Oskarzyles aparat 500D, ze jest najprostszy, slaby i ze spelnia najnizsze
    > wymagania sprzetowe, przyrownales wiec 500D to aparatow najnizszej klasy co
    > jest kompletna bzdura.

    a moze jakies fakty, Argumnetu ze wypowiadam " bzdure " uzywaj tylko´
    ci , ktorym wydaje sie ze wiedza lepiej. Ale dlaczego wiedza lepiej i
    co wiedza lepiej - tego juz uzasadnic nie potrafia.

    po kolei fakty i argumnety.

    w tym watku w ktorym sie znajdujemy nie wyrazilem sie o c500d

    wyrazilem jedynie moja opinie , ze " informacja o nowym c550d ,
    obchodzi mnie niej niz spadajacy sopel z dachu "

    Kazdy moze sobie interpretowac te wypowiedz jak chce.
    jesli zinterpretowales ja ze ja : " przyrownales wiec 500D to
    aparatow najnizszej klasy co
    > jest kompletna bzdura."

    to jest to Twoja interpretacja i ja za nia odpowiedzilnosci brac nie
    moge.

    nastepnie i tu cytuje :

    > & gdyby oceniac aparat na podstwie tych parametrow to wynikaloby z
    > & tego , ze Nd3 jest jednym z najgorszych aparatow na rynku aktualnie ,
    > & a c550d bije go na glowe.

    ustosunkuj sie do tego powyzej .

    gdyby oceniac aparat wg kryteriow , ktore wyminiles to nd3 winen byc
    zdecydownie gorszym od c550/c500 d.

    nikt o zdrowych zmyslach takiej tezy nie postawi , a wiec nie te
    parametry sa istotne.

    Kazdy praktykujacy fotograf dobrze wie - nie o ilosc pixeli ale o ich
    jakosc chodzi.
    jesli potrzeba ilosci i jakosci to siegaja do hasselblada itp.

    > Teraz wyskakujesz z Nikonem D3 przez co zmieniasz temat naszych rozwazan.
    >

    > "Na chwile obecna a wiec 10/02/2010 aparaty 500D czy 550D sa jednymi z
    > najbardziej zaawansowanych aparatow fotograficznych na swiecie."

    moge powtorzyc - to slogan reklamowy.
    komorki sa bardziej zaawansowane - niesamowita techologia.
    z faktu ze sa zaawansowane nie wynika ze sa te aparaty dobre.
    malo tego watpie czy mozna powiedziec ze cxxd sa rzeczywiscie
    zaawansowane - co to znaczy?
    maja zaawansowane software ?

    w sumie nie posiadaja isttnych rozwiazan w inych aparatach chocby
    jak w cxxD i wyzej . zupelnie inny rodzaj napedu i amortyzacji
    lustra .
    posiudaja tylko jeden sensor AF krzyzowy , mala matowka , uproszczone
    algorytmy do liczenia i nastawy ostrosci.

    wclae nie sa te aparaty najbardziej zaawansowane na swiecie , wrecz
    przeciwnie , mocno ograniczona technologia .
    Tutaj role odgrywa priorytet niskiej ceny.
    i nie badz naiwny - to sa masowe produkty z najnizszej polki cenowej -
    czyli ostatnie w szerego canona.
    do xxd dzieli je przepasc.

    nie jest prawda ze sa najbardziej zaawansowanymi aparatami w swiecie.
    Mozna przytaaczac caly szereg parametrow jakimi dysponuja kompakty i
    szermowac nimi jako dowodem najwiekszego zaawansowania w swiecei. np
    aparaty rozpoznajace twarz i podpisujace osobe , albo tez
    automatycznie nasstawiajace ostrosc na te osobe , dotykowy wybor pola
    ostrzenia itd itp.

    stropniem zaawansowania technologicznego daleko tem taniutkiemu dslr
    kowi do panasonicowego G1 - lub gh1 bedacego juz od ponad roku na
    rynku.

    To nie sa aparaty najbardziej zaawansowane na swiecie. Chlopie , co Ci
    przyszlo do glowy!!
    Czy na prawde w to sam wierzysz ?

    ja bioroc takie aparaty do rak doznaje uczucia torsji.
    Byc moze ktos inny wpada w zachwyt - nie mam z tego powodu do niego
    pretensji . Widac ewolucja wypasaza ludzi w rozne wymagania . Nie
    sadze zeby natura sie mylila , tzn jeli ktos jest odmiennego zdania
    nie nie nazywym tego bzdura , tylko uwazam ze natura ma w tym jakis
    cel iz kaze sie niektorym mylic.
    Pomylki sa konieczne zeby uzmyslowic sobie prawde.