  • Data: 2010-02-11 11:29:07
    Temat: Re: No i mamy Canona 550d
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-02-11 01:41:52 +0100, dominik <u...@d...net.pl> said:

    > Sport z tym aparatem - to chyba budżetowe rozwiązanie.

    Nikt tu nie mówi o olimpiadzie, ot mecz piłki szmacianej z udziałem
    dzieciaka, maraton rowerowy w którym startuje brat, czy focony
    turystycznie rajd Barburki. Nic niespotykanego wśród najzwyklejszych
    amatorów.

    > Mały bufor może gryźć i na codzień.

    Bez przesady.

    Tymbardziej, że rejestracja wideo w 1080p@30fps też ma swoje wymagania.

    > Tylko tych różnic coraz to mniej między aparatami. W czasach gdy seria
    > trzycyfrowa była ekonomiczną jasno wynikało co dla kogo. Teraz wybór
    > będzie mniej oczywisty, ale klienci się pewnie cieszą z lepszego wyboru.

    Dodajmy do tego fakt, że jest jeszcze 1000D oraz 500D na razie zostaje
    w ofercie z obniżoną ceną. Burdello na kółkach.

    > Nie wiem jakie oficjalne ceny ma canon w EUR, ale dla to według mnie ma sens
    > dopiero jak by różnica do pełnej klatki była makabryczna.

    5Dmk2 - 2499, czyli ponad 800 ojro różnicy do topowego kropa. Sporo. U
    nas teraz realna różnica to 2500 zł, czyli równowartość przyzwoitego
    szkła. To jest odczuwalna różnica.

    de Fresz