    From: "Chris" <s...@s...net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: No i mamy Angoli na drogach ...
    Date: Mon, 28 May 2012 15:41:37 +0200

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > To nieistotne - nie baw się kryptoreklamę.

    Chodziło mi o PMS że tu jednak ludzie się znają na tematyce grupy :)

    > To są realia widziane przez pryzmat Twoich opinii na ten temat. Zresztą
    > nawet, to jest to ich problem. To oni dobrze chcę wyglądać pod
    > kościołem.

    Pokaż mi swoje opinie potwierdzone statystykami ...

    > No ile?

    Dużo ....

    > To ich problem.

    I podoba ci się jak wraki odbudowane w stodole jeżdżą po ulicach ... ciekawe
    czy chociaż poduszki pomontowali czy tylko kontrolkę wyłączyli.

    > Mało kto kupujący Passata z 50000 zł będzie się interesował takim
    > za 25000 zł, ale RHD, a ten co będzie chciał to i tak kupi co będzie
    > chciał.

    Widać że nie masz pojęcia o rynku ...

    > W dowodzie? Tam jest VIN, reszta może być w adnotacjach (w tym w karcie
    > pojazdu). Chyba nie chcesz powiedzieć, że RHD będą sprzedawane ze
    > zgubioną książką pojazdu?

    Ale kto w ubezpieczalni sprawdza i dekoduje numer VIN ?? jest i na tym się
    kończy.

    > Jeszcze raz napiszę - po co to sprawdzać, skoro jest w dokumentach?

    W dokumentach to tylko cyferki które nic nie znaczą dla naszych i nie tylko
    naszych urzędów ...

    Skoro można zarejestrować pojazd kradzon to czemu nie RHD ??

    Nawet niemcy rejestrują auta kradzone:
    http://www.ifans.pl/showthread.php?1600-Witam-wszyst
    kich-Fanw-Infiniti-i-zycze-wszystkiego-dobrego-w-tym
    -nowym-roku-2012