-
11. Data: 2013-06-04 21:22:32
Temat: Re: Nju Mobile - wrazenia
Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
"August" <a...@b...xxx.xxx> wrote:
> Titus, a mnie właczyli buzz następnego dnia od dnia faktycznego
> "przepięcia" przenoszonego numeru na nowy SIM ;-)
> Mimo że wg umowy nawet tymczasowy numer na SIMie od nju też jest w buzz.
> Kilkadziesiąt złotych w plecy na necie.
pkt. 2 umowy
-
12. Data: 2013-06-04 22:58:42
Temat: Re: Nju Mobile - wrazenia
Od: "August" <a...@b...xxx.xxx>
Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w wiadomości
news:51ae3e78$0$1254$65785112@news.neostrada.pl...
> "August" <a...@b...xxx.xxx> wrote:
>
>> Titus, a mnie właczyli buzz następnego dnia od dnia faktycznego
>> "przepięcia" przenoszonego numeru na nowy SIM ;-)
>> Mimo że wg umowy nawet tymczasowy numer na SIMie od nju też jest w buzz.
>> Kilkadziesiąt złotych w plecy na necie.
>
> pkt. 2 umowy
Ten punkt mówi niezwłocznie. Ja zacząłem używać netu 6 godz. po faktycznym
przeniesieniu po potwierdzeniu smsami ze nr został przeniesiony i faktycznie
zaczał działać na nowej karcie.
W tym przypadku wyglądało że trzeba było czekać do zakończenia doby, by
system to przetrawił ?
Co do nr tymczasowego tak podejrzewałem że to nie taryfa buzz, choć umowa
mówi _moim_zadaniem_ wyraźnie że już też buzz
http://www.wgraj.net/img.php?mode=full&file=28825
a dopiero rzeczywiście późniejsze niejasne punkty definują że w tym okresie
może być "taryfa niepromocyjna", czyli jak czytałem w necie "nju zero", bo
na stronie "moje konto" numeru (nawet tymczasowego) był cały czas buzz.
-
13. Data: 2013-06-04 23:24:12
Temat: Re: Nju Mobile - wrazenia
Od: "August" <a...@b...xxx.xxx>
Użytkownik "August" <a...@b...xxx.xxx> napisał w wiadomości
news:kolkdu$m5s$1@node2.news.atman.pl...
Ja zacząłem używać netu 6 godz. po faktycznym
> przeniesieniu po potwierdzeniu smsami ze nr został przeniesiony i
> faktycznie zaczał działać na nowej karcie.
Oczywiście nie mówie o tych smsach wstepnych że jest potwierdzone
przenoszenie numeru, bo one były kilka dni wczesniej, tylko po faktycznym
wyłączeniu starego SIMa, rozpoczęciu działania numeru "na" nowym SIMie, gdy
przenoszony numer był rzeczywiście identyfikowany jako stary nr na nowej
karcie.
Zachowałem wydaje mi się bezpiecznie (nie ufając, że tymczasowy jest na
buzz), ale nie paranoicznie, bo widziałem w "moje konto" nowy numer (zmiana
nr do logowania do konta kilka minut po rozpoczęciu działania numeru na
SIMie), wskazanie taryfy buzz w systemie nju na stronie, odczekałem kilka
godzin, a i tak popełniłem błąd. Jeśli nie był to "błąd dnia", to tysiące
ludzi się natną, bo nie poczekają do końca doby, miesiąca, roku, innego
niezdefiniowanego czasu..
-
14. Data: 2013-06-05 10:59:03
Temat: Re: Nju Mobile - wrazenia
Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
"August" <a...@b...xxx.xxx> wrote:
> Co do nr tymczasowego tak podejrzewałem że to nie taryfa buzz, choć umowa
> mówi _moim_zadaniem_ wyraźnie że już też buzz
> http://www.wgraj.net/img.php?mode=full&file=28825
> a dopiero rzeczywiście późniejsze niejasne punkty definują że w tym
> okresie może być "taryfa niepromocyjna", czyli jak czytałem w necie "nju
> zero", bo na stronie "moje konto" numeru (nawet tymczasowego) był cały czas buzz.
No to reklamuj - zostałeś wprowadzony w błąd.
-
15. Data: 2013-06-05 21:27:29
Temat: Re: Nju Mobile - wrazenia
Od: "August" <a...@b...xxx.xxx>
Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w wiadomości
news:51aefdd7$0$1224$65785112@news.neostrada.pl...
> No to reklamuj - zostałeś wprowadzony w błąd.
No wiem, ale na oko przybywa im 3000 zgłoszeń na godzinę, więc jak za rok
otrzymam odpowiedź, to chciałem zaznać kojącej i oczyszczającej mocy
wyżalenia się w usenecie ;-)
-
16. Data: 2013-06-06 01:46:54
Temat: Re: Nju Mobile - wrazenia
Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
"August" <a...@b...xxx.xxx> wrote:
> Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w wiadomości
> news:51aefdd7$0$1224$65785112@news.neostrada.pl...
>
>> No to reklamuj - zostałeś wprowadzony w błąd.
>
> No wiem, ale na oko przybywa im 3000 zgłoszeń na godzinę, więc jak za rok
> otrzymam odpowiedź, to chciałem zaznać kojącej i oczyszczającej mocy
> wyżalenia się w usenecie ;-)
nie masz pisać "zgłoszenia" tylko reklamację. Reklamacja powinna zawierać
m.in. kwotę odszkodowania. Reklamacja nierozpatrzona w terminie 30 dni
podlega samouznaniu.
-
17. Data: 2013-06-12 17:45:08
Temat: Re: Nju Mobile - wrazenia
Od: "August" <a...@b...xxx.xxx>
Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w wiadomości
news:51afcdee$0$1231$65785112@news.neostrada.pl...
> nie masz pisać "zgłoszenia" tylko reklamację. Reklamacja powinna zawierać
> m.in. kwotę odszkodowania. Reklamacja nierozpatrzona w terminie 30 dni
> podlega samouznaniu.
Pozytywnie rozpatrzyli. Uznali, że powina być korekta kosztu połączeń przy
przejściu na taryfe buzz w momencie aktywacji "starego" numeru na SIMie nju.
Dostałem potwierdzenie rozpatrzenia również listem zwykłym, że po
wystawieniu rachunku będzie korekta. List i datowane rozpatrzenie reklamacji
wysłane bardzo szybko - 8.06.2013
Natomiast twierdzą że numer tymczasowy to taryfa nju zero. Rzeczywiście na
pewno jest to zgodnie z regulaminem, nie było to przedmiotem mojego
większego zainteresowania, choć każdy może sobie ocenić po moim załaczniku
co piszą na pierwszej stronie umowy, a co dopiero w późniejszych punktach,
tzn. nigdzie słownie nie ma użyte, że to tarfyfa nju zero tylko taryfa
niepromocyjna plus w punktach umowy odwołanie się do regulaminu.
Po głębszym namyśle, korzystając tylko z regulaminów i umowy, a nie
korzystając z pomocy społeczności w necie trzeba skojarzyć zawarte w
dokumentach zwroty:
"oferta NJU" (pkt 3 umowy),
"ofera nju z rachunkiem" (tabela nr 1 z cennika usług),
i "oferta nju zero" (zwrot użyty przez nju w korespondencji reklamacyjnej na
stronach nju, ale nie w regulaminach w pdf czy w druku)
są tożsame.
-
18. Data: 2013-06-12 22:07:34
Temat: Re: Nju Mobile - wrazenia
Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
"August" <a...@b...xxx.xxx> wrote:
> Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w wiadomości
> news:51afcdee$0$1231$65785112@news.neostrada.pl...
>
>> nie masz pisać "zgłoszenia" tylko reklamację. Reklamacja powinna zawierać
>> m.in. kwotę odszkodowania. Reklamacja nierozpatrzona w terminie 30 dni
>> podlega samouznaniu.
>
> Pozytywnie rozpatrzyli. Uznali, że powina być korekta kosztu połączeń
> przy przejściu na taryfe buzz w momencie aktywacji "starego" numeru na
> SIMie nju. Dostałem potwierdzenie rozpatrzenia również listem zwykłym, że
> po wystawieniu rachunku będzie korekta. List i datowane rozpatrzenie
> reklamacji wysłane bardzo szybko - 8.06.2013
>
No to plus dla nju
> Natomiast twierdzą że numer tymczasowy to taryfa nju zero. Rzeczywiście
> na pewno jest to zgodnie z regulaminem, nie było to przedmiotem mojego
> większego zainteresowania, choć każdy może sobie ocenić po moim
> załaczniku co piszą na pierwszej stronie umowy, a co dopiero w
> późniejszych punktach, tzn. nigdzie słownie nie ma użyte, że to tarfyfa
> nju zero tylko taryfa niepromocyjna plus w punktach umowy odwołanie się do
regulaminu.
>
Dla mnie to było oczywiste
> Po głębszym namyśle, korzystając tylko z regulaminów i umowy, a nie
> korzystając z pomocy społeczności w necie trzeba skojarzyć zawarte w dokumentach
zwroty:
>
> "oferta NJU" (pkt 3 umowy),
> "ofera nju z rachunkiem" (tabela nr 1 z cennika usług),
> i "oferta nju zero" (zwrot użyty przez nju w korespondencji reklamacyjnej
> na stronach nju, ale nie w regulaminach w pdf czy w druku)
>
> są tożsame.
Po wczytaniu w umowę widać pewien fuckup. Pełne wyjaśniene tego jest w
i-BOK-u. Teraz przenoszę drugi numer i wyraźnie widać, że w "Twoja oferta"
jest nju zero, bez promocji.
-
19. Data: 2013-06-12 22:34:14
Temat: Re: Nju Mobile - wrazenia
Od: "August" <a...@b...xxx.xxx>
Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w wiadomości
news:51b8d504$1$1217$65785112@news.neostrada.pl...
>> Natomiast twierdzą że numer tymczasowy to taryfa nju zero. Rzeczywiście
>> na pewno jest to zgodnie z regulaminem, nie było to przedmiotem mojego
>> większego zainteresowania, choć każdy może sobie ocenić po moim
>> załaczniku co piszą na pierwszej stronie umowy, a co dopiero w
>> późniejszych punktach, tzn. nigdzie słownie nie ma użyte, że to tarfyfa
>> nju zero tylko taryfa niepromocyjna plus w punktach umowy odwołanie się
>> do regulaminu.
>>
>
> Dla mnie to było oczywiste
Niby tak, jak pisałem zanim nie dostałem umowy byłem na to nastawiony.
Ale..
to jak wyglada pierwsza strona umowy dla numeru nieprzenoszonego tylko
nowego w nju ? I co jest przyczynkiem, który aktywuje taryfę buzz zamiast
zero?
-
20. Data: 2013-06-13 10:00:15
Temat: Re: Nju Mobile - wrazenia
Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
"August" <a...@b...xxx.xxx> wrote:
>
> Ale..
> to jak wyglada pierwsza strona umowy dla numeru nieprzenoszonego tylko
> nowego w nju ? I co jest przyczynkiem, który aktywuje taryfę buzz zamiast zero?
Tego nie wiem ;-)