eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNju Mobile - wrazenia › Re: Nju Mobile - wrazenia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "August" <a...@b...xxx.xxx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nju Mobile - wrazenia
    Date: Tue, 4 Jun 2013 23:24:12 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 21
    Message-ID: <kollto$no0$1@node2.news.atman.pl>
    References: <T...@n...atman.pl>
    <kol8s3$h8t$1@node1.news.atman.pl>
    <51ae3e78$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>
    <kolkdu$m5s$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs517534.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1370381048 24320 31.61.140.223 (4 Jun 2013 21:24:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Jun 2013 21:24:08 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1046352
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "August" <a...@b...xxx.xxx> napisał w wiadomości
    news:kolkdu$m5s$1@node2.news.atman.pl...

    Ja zacząłem używać netu 6 godz. po faktycznym
    > przeniesieniu po potwierdzeniu smsami ze nr został przeniesiony i
    > faktycznie zaczał działać na nowej karcie.

    Oczywiście nie mówie o tych smsach wstepnych że jest potwierdzone
    przenoszenie numeru, bo one były kilka dni wczesniej, tylko po faktycznym
    wyłączeniu starego SIMa, rozpoczęciu działania numeru "na" nowym SIMie, gdy
    przenoszony numer był rzeczywiście identyfikowany jako stary nr na nowej
    karcie.

    Zachowałem wydaje mi się bezpiecznie (nie ufając, że tymczasowy jest na
    buzz), ale nie paranoicznie, bo widziałem w "moje konto" nowy numer (zmiana
    nr do logowania do konta kilka minut po rozpoczęciu działania numeru na
    SIMie), wskazanie taryfy buzz w systemie nju na stronie, odczekałem kilka
    godzin, a i tak popełniłem błąd. Jeśli nie był to "błąd dnia", to tysiące
    ludzi się natną, bo nie poczekają do końca doby, miesiąca, roku, innego
    niezdefiniowanego czasu..

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: