eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNju Mobile - wrazenia › Re: Nju Mobile - wrazenia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.co
    m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-
    01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    User-Agent: NewsTap/4.0.1 (iPad)
    From: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Mime-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: Wed, 12 Jun 2013 22:07:34 +0200
    Subject: Re: Nju Mobile - wrazenia
    References: <kol8s3$h8t$1@node1.news.atman.pl>
    <51ae3e78$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>
    <kolkdu$m5s$1@node2.news.atman.pl>
    <51aefdd7$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    <koo3ep$2r3$1@node2.news.atman.pl>
    <51afcdee$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <kpa51v$rpm$1@node1.news.atman.pl>
    Lines: 41
    Message-ID: <51b8d504$1$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 109241024192.warszawa.vectranet.pl
    X-Trace: 1371067652 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1217 109.241.24.192:62710
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1046628
    [ ukryj nagłówki ]

    "August" <a...@b...xxx.xxx> wrote:
    > Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w wiadomości
    > news:51afcdee$0$1231$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    >> nie masz pisać "zgłoszenia" tylko reklamację. Reklamacja powinna zawierać
    >> m.in. kwotę odszkodowania. Reklamacja nierozpatrzona w terminie 30 dni
    >> podlega samouznaniu.
    >
    > Pozytywnie rozpatrzyli. Uznali, że powina być korekta kosztu połączeń
    > przy przejściu na taryfe buzz w momencie aktywacji "starego" numeru na
    > SIMie nju. Dostałem potwierdzenie rozpatrzenia również listem zwykłym, że
    > po wystawieniu rachunku będzie korekta. List i datowane rozpatrzenie
    > reklamacji wysłane bardzo szybko - 8.06.2013
    >

    No to plus dla nju

    > Natomiast twierdzą że numer tymczasowy to taryfa nju zero. Rzeczywiście
    > na pewno jest to zgodnie z regulaminem, nie było to przedmiotem mojego
    > większego zainteresowania, choć każdy może sobie ocenić po moim
    > załaczniku co piszą na pierwszej stronie umowy, a co dopiero w
    > późniejszych punktach, tzn. nigdzie słownie nie ma użyte, że to tarfyfa
    > nju zero tylko taryfa niepromocyjna plus w punktach umowy odwołanie się do
    regulaminu.
    >

    Dla mnie to było oczywiste


    > Po głębszym namyśle, korzystając tylko z regulaminów i umowy, a nie
    > korzystając z pomocy społeczności w necie trzeba skojarzyć zawarte w dokumentach
    zwroty:
    >
    > "oferta NJU" (pkt 3 umowy),
    > "ofera nju z rachunkiem" (tabela nr 1 z cennika usług),
    > i "oferta nju zero" (zwrot użyty przez nju w korespondencji reklamacyjnej
    > na stronach nju, ale nie w regulaminach w pdf czy w druku)
    >
    > są tożsame.

    Po wczytaniu w umowę widać pewien fuckup. Pełne wyjaśniene tego jest w
    i-BOK-u. Teraz przenoszę drugi numer i wyraźnie widać, że w "Twoja oferta"
    jest nju zero, bez promocji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: