  • Data: 2012-08-29 20:49:48
    Temat: Re: Nitownica pneumatyczna
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli niesmarowane sie slizgaja, to posmarowane pewnie jeszcze bardziej.
    > Pneumatyke to rozumiem, smarowac, ale reczne narzedzie, ktore pilnikiem
    > wystrugalbym dokladniej...

    No właśnie tak myślałem, nie smarując szczęk załatwisz w trymiga każdą
    nitownicę, i ręczną i pneumatyczną.
    Przecież szczęki nie trzymają nita tarciem tylko wbijając zęby szczęk w
    gwóźdź nita i w tym celu stożkowa tuleja w której chodzą szczeki musi
    być nasmarowana, żeby szczęki łatwo w nią wchodziły i tym samym
    zaciskały się na nicie, no ale widać wiesz lepiej. Posmarowane szczęki
    nie ślizgają się póki są ostre, niesmarowane ostre pozostają bardzo krótko.