    From: The_EaGle <e...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nikt nie zginął !!
    Date: Thu, 07 Jan 2010 20:18:41 +0100

    WW pisze:

    > Może też inny.
    > Że nie jesteśmy durniami i sami potrafimy dopasować prędkość do warunków.
    > Tej właśnie teźie tak zdecydowanie zaprzecza policja.

    A ja mysle ze ten precedens powinien być wnikliwie zbadany. Oznacza moim
    zdaniem tyle że dostosowujemy prędkość do warunków co przesadzamy z
    niską prędkością w momencie kiedy warunki nas przerastają. Tak wiec
    droga powinna być tak projektowana aby była bezpieczna ale dawała
    złudzenie na tyle trudnej aby nie jechać ze zbyt dużą prędkością.
    Jeżeli to by się udało problem wypadków został by w sporej częsci
    zminimalizowany.

    Pozdrawiam
    Rafał