    From: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nikon idzie ostro w FF
    Date: Thu, 26 Apr 2012 17:33:08 +0200

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

    > Facebook itp, fora u Optycznych itp, ogólne
    > ''zezwyklenie'' tematu foto

    No ale to jest akurat właśnie dowód na brak rynkowych przełomów...

    > No ale co niby jeszcze mają robić?
    [...]
    > Rawy w filmie właśnie padły... Nic mi już do głowy nie przychodzi.

    Potrzebne zmiany charakteryzuje to, że gdy już są, to wszystkim, ale
    to absolutnie wszystkim wydają się oczywiste i że po prostu dziecinnym
    zadaniem było ich wprowadzenie.

    Ale tak to wygląda dopiero po ich wprowadzeniu... ;-)

    BTW: Wracając do rynkowego przełomu, jakim były aparaty w
    telefonach: wczoraj byłem w Krakowie i liczba osób chodzących z rękami
    wyciągniętymi przed sobą gdzieniegdzie była porażająca (w sumie niezły
    temat do zdjęć... :)) - portrety sylwetkowe pod światło, a jako
    podkład muzyczny proponuję The Cranberries - "Zombie". :)))

    > Obawiam się, że klienci czekają na ''coś'', tylko ani oni, ani nikt
    > nie wie, czym owe coś ma być.

    Ja! Ja! Ja wiem! ;-) Konkretnie wiem, czego potrzebuję, no i
    wciąż czekam...

    BTW: Samsung dorzucił do swojego NX-a obrotowy ekran i tym samym
    dogonił (przeskoczył?) funkcjonalnie Panasonika G'n' (tylko wciąż ma
    kiepską matrycę [ale to z nadwyżką nadrabia rozmiarem] i wszędzie wciska
    OLED-y [ale może te dzisiejsze to i 10 lat wytrzymają?]).

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]