  • 31. Data: 2010-05-05 02:44:34
    Temat: Re: Nikon Polska - zerwanie współpracy ze społecznością nikoniarzy
    Od: Piotrus <p...@g...com>

    > Skoro konkurencja sprzedaje za podobną cenę, to po co mają sobie obcinać zyski?

    Całkiem słusznie z ich strony - wcale się nie dziwię.

    > Ale robiłeś jakieś badania na ten temat? To podziel się wynikami.

    Ależ skąd, jakie badania - ja też jestem konsumentem i marketingowo
    widzę że Nikon robi dużo więcej niż konkurencja - przynajmniej z
    punktu widzenia Kowalskiego. Zawodowi fotograficy pewnie widzą to w
    zupełnie innych kolorach. NPS robi prawdopodobnie bardzo fajną rzecz -
    dla nielicznych.

    > No i każdy ma wybór - albo wkurza, albo robi fajny sprzęt - konsument
    > decyduje portfelem.

    > de Fresz

    A ja niestety nie - nie stać mnie na wymianę systemu - jeszcze nie
    teraz. A jak mi się sprzęt zepsuje - to pewnie będę musiał wybulić i
    swoje się nawkurzać. Płać i płacz - i to mnie właśnie denerwuje. A że
    na temat serwisu Nikona powstała jedyna jak dotąd taka strona
    poświęcona wyłącznie serwisowi - to mówi samo za siebie. Badania mi
    nie są potrzebne, bo widzę i czytam.

    -----
    Pozdr

  • 32. Data: 2010-05-05 11:15:13
    Od: out <q...@p...fm>

    slawmir pisze:
    > http://nikoniarze.pl/stare-dobre-czasy/
    >
    > Smutne i żenujące - bez komentarza.

    Generalnie, to Nikonowi można taką domenę ODSPRZEDAĆ, a nie kajać się
    tak odrazu.

  • 33. Data: 2010-05-05 20:50:19
    Od: Jan <n...@v...pl>

    W dniu 2010-05-02 20:41, Jacek_P pisze:
    > Dopóki działania Nikona przekładają się na wzrost cen akcji/wzrost dywidendy
    > to akcjonariusze będą zadowoleni. A ich zadowolenie jest celem zarządu
    > firmy.
    I to jest święta racja. Tak jest nie tylko u N.
    --
    Pozdrowienia
    Jan