  • 11. Data: 2010-04-30 12:49:35
    Temat: Re: Nikon Polska - zerwanie współpracy ze społecznością nikoniarzy
    Od: Les <s...@p...fm>

    On 30 Kwi, 08:43, "slawmir" <s...@w...pl> wrote:
    > http://nikoniarze.pl/stare-dobre-czasy/
    >
    > Smutne i żenujące - bez komentarza.

    Miał być D300 a będzie 7D

    Może i lepiej

    Pozdrawiam
    Les

  • 12. Data: 2010-04-30 13:56:23
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "slawmir" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4bda7bfa$0$19168$65785112@news.neostrada.pl...
    > http://nikoniarze.pl/stare-dobre-czasy/
    > Smutne i żenujące - bez komentarza.

    hehe chcialbym byc dystrykutore Cwanona w tym momencie -
    przychodzi mi do glowi pare falnych pomyslow ;)

    A co do sprawy to jednowyrazowy komentarz - POLACZKOWO.

  • 13. Data: 2010-04-30 13:57:36
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > hehe chcialbym byc dystrykutore

    Chyba chcialem napisac "dystrybutorem" ;)

  • 14. Data: 2010-04-30 15:17:36
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-04-30 10:04:33 +0200, de Fresz <d...@n...o2.pl> said:

    > ale w ten sposób głupota w mariażu z bezczelnością będziw kwitnąć i
    > mięć się dobrze.

    mądry głupiemu ustąpi. dlatego głupcy rządzą światem.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2010-04-30 17:09:50
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-04-30 08:43, slawmir wrote:
    > http://nikoniarze.pl/stare-dobre-czasy/
    >
    > Smutne i żenujące - bez komentarza.

    Po prostu żenada.

    Zamiast powziąć naprawdę solidne kroki w celu polepszenia poziomu obsługi
    klienta i pokazać, że zależy im oni wytaczają działa i zaczynają wojnę, co
    więcej - z swoimi.
    Zarzuty wobec serwisu były jasne, oczywiste i nie bez podstaw. Nie udało
    się wyciszyć sprawy i narzucić cenzury na forum. Nie wiem czy oni liczyli
    na to, że wszyscy zapomną o tym co się dzieje i że będzie dobrze?

    Szkoda, że póki co nie słychać efektów polepszenia serwisu.

    Ale jednak - akcja ma efekt i to znaczny - w każdym innym serwisie się po
    prostu przestraszyli i działają one lepiej.
    Mam przykład z E-CSI - wczoraj wysłałem dwa aparaty kurierem, dzisiaj o 12
    trafiły do systemu, mimo 24 godzinnej diagnozy już zdiagnozowane i
    naprawiane, gdyby nie długi weekend pewnie zaraz bym je miał z powrotem.
    Naprawiałem różne aparaty i tylko raz czekałem dość długo na płytę główną
    do starego kompaktu.

    Dlatego - mimo wszystko cieszę się z tej akcji, dopinguję tym, którzy
    mieli czas i chęci pokazać prawdę, a współczuję użytkownikom zrzeszonym w
    forum, którzy zostali wygnani i tak potraktowani.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 16. Data: 2010-04-30 18:29:32
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-04-30 19:09:50 +0200, dominik <u...@d...net.pl> said:

    > Zamiast powziąć naprawdę solidne kroki w celu polepszenia poziomu obsługi
    > klienta i pokazać, że zależy im oni wytaczają działa i zaczynają wojnę, co
    > więcej - z swoimi.

    Wiecie, rozumiecie, towarzyszu. Oni nie żyją z "tych" swoich. Oni żyją
    z tych co kupują coolpixy.
    A ci klienci, nie mają pojęcia o istnieniu "tego" problemu.

  • 17. Data: 2010-04-30 18:52:13
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Jakub Jewuła napisał:
    > Chyba chcialem napisac "dystrybutorem" ;)

    Akurat - freudowskie przejęzyczenie. Chciałeś być destruktorem :-)

  • 18. Data: 2010-04-30 18:54:04
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-04-30 20:29, JA wrote:
    > Wiecie, rozumiecie, towarzyszu. Oni nie żyją z "tych" swoich. Oni żyją z
    > tych co kupują coolpixy.
    > A ci klienci, nie mają pojęcia o istnieniu "tego" problemu.

    Wiemy i rozumiemy :)
    Ale poza popularnością jest jeszcze fama i ona mówi już różne rzeczy :)

    Przy takim afroncie to jednak jakiś cień nieprzyjemności się zrobił i
    opinia pewnie pójdzie w świat. W każdym razie krok spółki jest w jawny
    sposób narażeniem się tym, którzy polecali innym tę markę najbardziej.

    No nic, raz jeszcze powtórzę - cieszę się, że akcja przynosi rezultaty w
    innych systemach, to widać. Szkoda że słoneczkowym nie pomaga.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 19. Data: 2010-05-02 09:19:11
    Od: Piotrus <p...@g...com>

    A ja myślę że to przywróci (paradoksalnie) równowagę na rynku. Nikon
    zaczynał wyraźnie wygrywać marketingowo, co przekuwało się na sukces
    finansowy, ale nie koniecznie było dobre dla fotografów. Zauważyłem,
    że te wszystkie akcje jak "Akademia Nikona", "Szeroki kadr", "Nikony
    Fotografii" etc. pozwoliły przodować tej marce w obsłudze od strony
    internetu. Nie trudno było znaleźć jakąkolwiek instrukcję w PDF-ie,
    sterownik, firmware, cały szereg praktycznych porad, odpowiedzi,
    informacji sprawiały, że konkurencja była daleko daleko w tyle. No i
    dotąd bardzo dobrze. Konkurencja powinna gonić.
    No ale w świetle ostatnich wydarzeń - myślę że pewnie Nikon szykuje
    się do swojego, oczywiście przez siebie moderowanego forum. Być może
    ktoś chce na tym koniecznie dodatkowo zarabiać, a być może po prostu
    kontrolować. Sprzedaż "gadżecików" - jak to ktoś nazwał.
    Tylko, że co teraz ? Wnioski...
    Każdy sobie wyciągnie sam - ale ja chciałbym podzielić się refleksją.
    Marka Nikon stała się niesamowicie popularna, wręcz modna. Z mojego
    punktu widzenia - to źle. Producent może windować ceny w górę, a
    również na rynku wtórnym ceny są spore. Jeśli porównać ceny, Nikon
    niemal zawsze okaże się droższy od odpowiednika innego systemu.
    Ceny usług - z "Akademii" (ostatnio trochę spadły, a oferta jest coraz
    lepsza) ale i tak nie dałbym 500 zł za kilkugodzinny kurs obsługi
    aparatu... Rzecz fantastyczna - WT-4 - bezprzewodowy transmiter
    radiowy to koszt 3500 (choć jak niemal każde akcesorium Nikona
    oczywiście można zastąpić 2-3 krotnie tańszym "nieoryginałem"), a
    najnowszy obiektyw w ofercie - prawdopodobnie niestety na zawsze
    obiekt moich westchnień to prawie 30000 zł - którego ze śmiertelników
    na to stać ? (w tej półce cenowej obiektywów konkurencja wcale nie
    jest tańsza - choć Canon na pewno lepszy, ale to moja subiektywna
    ocena).
    Pazerność włodarzy Nikona - najwyraźniej niedługo doczeka się finału.
    Ludzi już od dłuższego czasu mocno niezadawala, żeby nie powiedzieć
    denerwuje żółta marka.

    Inna sprawa że Nikon to nadal producent doskonałego sprzętu.

  • 20. Data: 2010-05-02 17:17:03
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 2 Maj, 11:19, Piotrus

> [...]
    > denerwuje żółta marka.
    >
    > Inna sprawa że Nikon to nadal producent doskonałego sprzętu.

    Obraziliscie Nikona i tyle. Teraz sobie Canony i Pentaksy kupujcie!
    StaM