eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNikon D5000 wada fabryczna.Re: Nikon D5000 wada fabryczna.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
    newsfeed01.sul.t-online.de!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!news.task.gda
    .pl!news.wp.pl!not-for-mail
    From: Welon <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nikon D5000 wada fabryczna.
    Date: Mon, 10 Aug 2009 14:27:15 +0200
    Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Lines: 39
    Sender: w...@c...chello.pl
    Message-ID: <h5p3n2$4ul$1@news.wp.pl>
    References: <h5mkh2$miq$1@news.wp.pl> <h5mo1h$pk9$1@inews.gazeta.pl>
    <h5mpjm$t86$1@news.onet.pl> <h5mv0t$rnv$1@inews.gazeta.pl>
    <h5mvdi$9p9$1@news.onet.pl> <h5n07j$506$1@inews.gazeta.pl>
    <h5n1r3$fi8$1@news.onet.pl>
    <8...@r...googlegroups.com>
    <h5nbee$1eg$1@inews.gazeta.pl>
    <d...@v...googlegroups.com>
    <h5ncg1$r4e$1@news.interia.pl> <h5nfr7$n6o$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello084010244010.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.wp.pl 1249907234 5077 84.10.244.10 (10 Aug 2009 12:27:14 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 10 Aug 2009 12:27:14 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    In-Reply-To: <h5nfr7$n6o$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.22 (Windows/20090605)
    X-Original-Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:820441
    [ ukryj nagłówki ]

    Marcin 'Cooler' Kuliński wrote:
    > Santana pisze:
    >
    >>> Nie wiem jak w jest w UE, ale w Polsce możesz zwrócić nieużywany towar
    >>> do 10 dni, pod warunkiem, że kupiłeś go przez internet, jeśli osobiście
    >>> w sklepie to zapomnij.
    >>
    >> z pewnoscia nie jest tak jak piszesz.
    >>
    >> Z pewnością pieprzysz jak zwykle. Podaj konkretne przykłady zwrotu
    >> towaru bez konkretnego powodu. Myśle że nie będziesz potrafił podać
    >> takich przykładów i, tak jam masz to w zwyczaju, schowasz ogon pod
    >> siebie i już się w tym wątku nie odezwiesz :)
    >
    > Kupując przez Internet *masz prawo* odesłać zakupiony towar (w stanie
    > nienaruszonym) przed upływem 10 dni, bez podania powodu, a sklep *musi*
    > zwrócić pieniądze. Co więcej, każdy sklep internetowy ma obowiązek o
    > takiej możliwości powiadamiać swoich klientów.

    W przypadku zakupu towaru przez internet na podstawie ustawy z dnia 2
    marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o
    odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, mamy
    prawo do zwrotu towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny w okresie do
    10 dni od otrzymania towaru, a w przypadku kiedy sprzedawca nas nie
    poinformował o tym prawie to czas jego obowiązywania wydłuża się nawet
    do 3 miesięcy.
    Natomiast zwroty w sklepie nieinternetowym reguluja wewnetrzne przepisy
    danego sklepu. Np. w Auchan mozesz w ciagu 3 dni zwrocic towar bez
    podawania przyczyn i dostaniesz z powrotem pieniadze. Po tym terminie
    mozliwe jest juz tylko zwykle postepowanie reklamacyjne (znaczy sie -
    serwis).

    --
    Krzysztof
    ----------------------------------
    Ring around the rosey
    Pocket full of posey
    Ashes to ashes
    We all fall down

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: