eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNikon D5000 wada fabryczna.Re: Nikon D5000 wada fabryczna.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "Santana" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nikon D5000 wada fabryczna.
    Date: Sun, 9 Aug 2009 17:53:04 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <h5mq7h$6s1$1@news.interia.pl>
    References: <h5mkh2$miq$1@news.wp.pl> <h5mo1h$pk9$1@inews.gazeta.pl>
    <h5mpjv$p7o$1@news.wp.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089079022205.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.interia.pl 1249831985 7041 89.79.22.205 (9 Aug 2009 15:33:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 9 Aug 2009 15:33:05 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6001.18049
    In-Reply-To: <h5mpjv$p7o$1@news.wp.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6001.18000
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: santana % interia+pl
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:820293
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Łukasz" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h5mpjv$p7o$1@news.wp.pl...
    >
    > Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah>
    > napisał w wiadomości news:h5mo1h$pk9$1@inews.gazeta.pl...
    >> Łukasz pisze:
    >>
    >>> uszkodzony. Oddałem aparat do serwisu do nikona ma dojechać jakoś do
    >>> wtorku czy ktoś może wie co serwis robi z tym problemem czy oni może
    >>> wymieniają jakiś element czy dają nowy korpus? I jak długo to może trwać
    >>> bo człowieka może coś strzelić jak za duż kase kupuje coś i musi to po 4
    >>> dniach oddać do serwisu.
    >>
    >> Było domagać się zwrotu gotówki w sklepie.
    >
    >
    >
    > Akurat kupowałem na raty ale aparat strasznie mi się podoba i robi
    > rewlacyjne zdjęcia i szkoda mi kupować inny tak więc poprostu
    > zaryzykowałęm oddając go do serwisu z myślą że będzie już sprwny. a jestem
    > poprostu ciekawe jak wygląda procedura usunięcia takiej usterki nio i czy
    > oni w tym serwisie nie spieprzą czegoś

    A może warto byłoby zadzwonić lub napisać do serwisu miast liczyć na luźne
    dywagacje ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: