  • Data: 2009-04-15 14:21:48
    Temat: Re: Nikon D5000
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    nb napisał(a):

    > To poproś jeszcze o lepszy wyświetlacz (co najmniej 3", ponad 1 MB px)

    Więcej niż 2,5x1,5" (plus ramka do odchylania) chyba nie chce mi się
    nosić. Licząc rozdzielczość 300dpi (więcej szczegółów i tak nie widzę),
    wychodzi 337500 trójek RGB, czyli ok 1Mpix wystarczy. Do manualnego
    ostrzenia tak czy owak potrzebna dobra implementacja "lupki".

    > i zamiast kilku trybów tematycznych tryby użytkownika (PASM zostaje
    > bez zmian).

    Nie miałem okazji korzystać z takiego wynalazku, więc mi go bardzo nie
    brakuje, ale jak mówisz że musi być, to poproszę :-)
    A co do trybów tematycznych: ma być jak najwięcej i jak najbardziej
    schowanych w menu. Zauważyłem, że duża ich liczba koreluje się z niższą
    ceną aparatu :-)

    > I żeby kolor czerwony obudowy nie był tak paskudny
    > jak w G1, ale miał odcień krwi żylnej zaaklimatyzowanego himalaisty
    > albo nałogowego palacza.

    Kolor dla mnie może być dowolny, byle był czarny :-)

    --
    Mirek