  • Data: 2009-04-16 04:41:14
    Temat: Re: Nikon D5000
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Proces Mikolaj Tutak <mtutaknixz*net@nospam.com> zwrócił błąd:

    > No i widzisz tak sie własnie wmawia kłamstwo, które niby jest prawdziwe, ale
    > nie do końca. Prawda jest taka, iż Canon ma tryb 1280x720/30fps w
    > przeciwieństwie do Nikona który ma tylko 1280x720/24fps.

    W kamerkach amerykańskich tryb filmowy (24p) jest "premium", czyli jeśli
    go ma to jest wyższej klasy, więcej kosztuje, bardziej szpanerska,
    niepotrzebne skreślić. Tryb 30p jest standardem, czy to HD czy nie.

    Canon zwraca na to uwagę, i czasem celowo psuje kamerkę o niższej cenie.
    Nic dziwnego że coś podobnego robi w kamerkach-aparatach (w tym wypadku
    nie psuje tylko nie udostępnia trybu).

    > Canon dodatkowo ma wykastrowany tryb 1980x1080p/20fps, którego Nikon nie ma wcale.

    Do czego ten tryb ma służyć? Nigdy nie widziałem takiego w praktycznym
    użyciu.

    > Ponadto Nikonowy MJPEG (max 5 minut w 1280x720) nadaje się do HD jak...

    To pod YouTube - sklejasz dwa filmy po 5 minut w 720p i masz maksymalną
    dostępną tam rozdzielczość i długość (na darmowym koncie). W ten sposób
    określany jest potencjalny odbiorca... :P

    --
    Saiko Kila
    My dog's name is Muhammad.