  • Data: 2009-04-15 14:12:05
    Temat: Re: Nikon D5000
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Wed 15 of Apr 2009 15:44, "Paweł W." wrote:

    > Się na marketingu nie znasz.

    Się nie znam i jestem dla zjawiska marketingu całkowicie
    przezroczysty (wyjątek robię tylko dla proroków najwyższej
    klasy, takich pojawiających się najwyżej raz na 600 lat)

    > Kto kupi aparat w kolorze krwi
    > himalaisty??? To taki turpistyczne.

    Albo turystyczne, turystyki kwalifikowanej.

    > Kupuje się sprzęt w kolorach:
    > - czerwony odcień Ferrari (podobno są jakieś zarezerwowane odcienie
    > czerwieni)
    > - ciemny czerwony zwany bordeaux (czy jakoś tak)

    Do dyskusji facetów o kolorach trzeba podchodzić z dużym dystansem.
    Ja ufam jedynie paru plastykom (i sobie, jeśli chodzi o czerwień)
    a o kolory pytam kobiety biegłe w temacie nie tylko z natury ;-)

    > i tym podobne. :D

    PS Jaki kolor oczu ma Nastasja Kinsky?

    --
    nb