  • 31. Data: 2014-02-26 10:19:36
    Temat: Re: Nikon D4s
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Wednesday, February 26, 2014 3:19:33 AM UTC-5, Janko Muzykant wrote:
> [...]
    nie uwazam, ze mam ich za duzo.

    > Ja używam obu czołgów i tankietki i też nie uważam.

    > Moje czołgi mają miesiąc.

    tylko dlatego, ze nie mam jak pojechac z nimi na gielde.

    > Mnie zalega pociąg pancerny. Nie używam, bo torów coraz mniej, chcesz
    >
    > kupić? Sto dolarów tylko, u nas sto dolarów to nadal kupa kasy. Jak
    >
    > pokażę chopakom sto dolarów, to będzie szacun.

    Chce kupic.

    Jesli nie jestes imbecylem, to pewnie udowodnisz, ze mozesz to sprzedac jako swoja
    wlasnosc, i bede mogl to od ciebie kupic.

    Jak na razie to jestes biednym nieudacznikiem, nie posiadajacym nawet dobrego sprzetu
    foto, ani dobrego samochodu, ani rozumu zeby samemu sie nie osmieszac.
    Wspolczuje ci, z powodu twojej ulomnosci umyslowej.

    W odroznieniu od ciebie, ja na kazdy swoj sprzet fotgraficzny, posiadam rachunki i
    mozliwosc udowodnienia, ze o swoim sprzecie pisze prawde.

    Slon

  • 32. Data: 2014-02-26 10:38:32
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 26.02.2014 10:19, Slon pisze:
    > Jesli nie jestes imbecylem...

    Tania manipulacja.

    > Jak na razie to jestes biednym nieudacznikiem, nie posiadajacym nawet dobrego
    sprzetu foto

    Ciekawe kryteria oceny. Swoją droga rysuje się nam obraz sprzętowego
    onanisty, który przedłuża sobie obiektywem. Jeśli chciałeś zabłysnąć, to
    nie wyszło. Dorośli ludzie nie spuszczają się nad sprzętem foto. Chcą
    mieć to mają, nie chcą to nie mają, a to czy kogoś na coś stać, czy nie
    nie jest żadnym wyznacznikiem tego, czy ktoś jest nieudacznikiem, czy
    też nie.

    --
    anacron
    aba/

  • 33. Data: 2014-02-26 11:35:49
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Wednesday, February 26, 2014 4:38:32 AM UTC-5, anacron wrote:

    > Tania manipulacja.

    Ciekawe, ze moja a nie przyglupa, co to ma pociag pancerny i chce go sprzedac za
    stowke.

    > Ciekawe kryteria oceny. Swoją droga rysuje się nam obraz sprzętowego
    >
    > onanisty, który przedłuża sobie obiektywem.

    Tylko wedlug tych z "malym ptaszkiem", trzeba byc sprzetowym onanista, zeby jako
    zawodowy fotograf posiadac najlepszy sprzet do konkretnych celow.
    Wyobraz sobie, ze naleze do tych, ktorych finansowo stac na bardzo dobry sprzet
    i nie uwazam, ze nalezy sie z tego powodu wstydzic.
    To raczej nieudacznicy powinni sie wstydzic i nie dowartosciowywac sie wypowiedziami
    w twoim stylu.
    Nie bede tez z tego powody, ze lzami w oczach przepraszal cie na tylnym siedzeniu
    twojego samochodu, tak jak zmusiles do tego pewnego policjanta.

    Jeśli chciałeś zabłysnąć, to

    > nie wyszło. Dorośli ludzie nie spuszczają się nad sprzętem foto.

    Nie wiedzialem, ze w bolandii, ktokolwiek spuszcza sie nad sprzetem foto,
    ale skoro tywierdzisz, ze dorosli sie nie spuszczaja, to znaczy, ze mlodzi to robia.

    Chcą

    > mieć to mają, nie chcą to nie mają, a to czy kogoś na coś stać, czy nie
    >
    > nie jest żadnym wyznacznikiem tego, czy ktoś jest nieudacznikiem, czy
    >
    > też nie.

    Samo chcenie nie wystarczy, zeby cos miec - trzeba jeszcze miec na to fundusze.

    Od dawna daje sie zaobserwowac, ze nieudacznikoem to jest ten, ktoremu to napiosalem.

    Nioeudacznikow bywalo tu wielu, ale on jest wyjatkowy.

    Slon

  • 34. Data: 2014-02-26 13:51:53
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-02-25 22:02, atm wrote:
> [...]
    http://www.spidersweb.pl/2014/02/final-sprawy-nikona
    -d600.html

  • 35. Data: 2014-02-26 13:52:12
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 26.02.2014 11:35, Slon pisze:
    > Samo chcenie nie wystarczy, zeby cos miec - trzeba jeszcze miec na to fundusze.

    Tym zdaniem potwierdziłeś poziom. Wybacz, nie będę już dyskutował.

    --
    anacron
    aba/

  • 36. Data: 2014-02-26 14:47:04
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Wednesday, February 26, 2014 7:51:53 AM UTC-5, atm wrote:

    > http://www.spidersweb.pl/2014/02/final-sprawy-nikona
    -d600.html

    Psujesz mi zabawe, ale dobrodusznie wybaczam, bos nie wiedzial, co czynisz.

    Slon

  • 37. Data: 2014-02-26 14:53:31
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    Slon <z...@g...com> napisał(a):

    >Trudno niektorym zrozumiec, ze jak sie ma wszystko w jednym, to sie nie ma niczego
    dobrego.

    Powtarzany bez zrozumienia slogan czesto bez pokrycia w praktyce.

  • 38. Data: 2014-02-26 14:53:46
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Wednesday, February 26, 2014 7:52:12 AM UTC-5, anacron wrote:

    > Tym zdaniem potwierdziłeś poziom. Wybacz, nie będę już dyskutował.

    A co w tym zdaniu takiego strasznego?
    Nie zawiera prawdy?
    Czy moze zbyt proste i logiczne, zeby miec jakies zastrzezenia?

    Ty to zupelnie jak w tym dowcipie:
    " - Ty stara kurwo!
    - Tylko nie stara, tylko nie stara!"

    Nie bede cie przepraszal tak jak ten "tfuj" policjant, ze lzami w oczach na tylnym

  • 39. Data: 2014-02-26 15:03:16
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 26.02.2014 14:53, Slon pisze:

    > Nie bede cie przepraszal tak jak ten "tfuj" policjant...

    Pogrążaj się dalej. :)

    --
    anacron
    aba/

  • 40. Data: 2014-02-26 15:12:14
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Wednesday, February 26, 2014 9:03:16 AM UTC-5, anacron wrote:

    > Pogrążaj się dalej. :)

    Pograzam sie tym, ze pisze prawde?

    Pograzaniem sie to jest pisanie klamstwa takiego jak ty napisales,
    ze nie bedziesz juz dyskutowal a jednak dyskutujesz,
    nie dotrzymujac wlasnych slow.
    Ale to juz taka Polska mendalnosc i wybaczam, bom czlowiek tolerancyjny i
    dobroduszny.

    Slon