  • 41. Data: 2014-02-26 16:18:12
    Temat: Re: Nikon D4s
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2014-02-26 10:38, anacron pisze:
> [...]
    sprzetu foto

    He, akurat dostępu do sprzętu to mam ostatnio po dziurki w nosie, ale
    nie widzę w tym jakiegoś powodu do dumy.

    > Ciekawe kryteria oceny. Swoją droga rysuje się nam obraz sprzętowego
    > onanisty,

    To idiota jest zwyczajny, a nie żaden tam onanista :) Rozpieprzył wraz z
    kilkoma sobie podobnych tę grupę w drzazgi. Tak na marginesie, robi
    jakieś kotlety najniższego sortu dla proletariatu amerykańskiego na
    zasiłkach. Kiedyś się chwalił nawet. Kapral zawodowy, spieprzył jak była
    okazja, a odkąd dolar już tu nie powoduje orgazmu, popadł w depresję.

    Cóż, było, minęło. Usenet pozostał głównie dla wykluczonych socjalnie.

    --
    pozdrawia Adam
    /najciekawsze zdjęcia to zdjęcia aparatów/

  • 42. Data: 2014-02-26 17:52:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Slon wrote:

    > Wyobraz sobie, ze sa ludzie nie skazani tylko na jeden aparat i nawet
    > nie na jeden system.
    > Obecnie uzywam 9 aparatow cyfrowych z 5 systemow, zaleznie od
    > potrzeby i jakos nie uwazam, ze mam ich za duzo.
    > Tylko 2 z nich byly wyprodukowane dawniej niz 2 lata temu.
    >
    > Procz tego, mam tez 6 aparatow cyfrowych, ktorych juz wlasciwie nie
    > uzywam i leza tylko dlatego, ze nie mam jak pojechac z nimi na
    > gielde.

    gówno masz, ktoś kto w takim miejscu ma biuro nie może mieć nic lepszego...
    :)

  • 43. Data: 2014-02-26 18:11:36
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2014-02-26 13:52, anacron wrote:

    > Tym zdaniem potwierdziłeś poziom. Wybacz, nie będę już dyskutował.
    On po prostu sugeruje, że przy azbestach dobrze płacą. :-D

  • 44. Data: 2014-02-26 18:24:40
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Wednesday, February 26, 2014 10:18:12 AM UTC-5, Janko Muzykant wrote:

    > He, akurat dostępu do sprzętu to mam ostatnio po dziurki w nosie, ale
    >
    > nie widzę w tym jakiegoś powodu do dumy.

    Tez nie widze w tym powodu do dumy, ze sie ma dostep do sprzetu,
    bo chyba kazdy biedaczek moze tak miec jesli sie postara.
    Dumnym to mozna byc jesli mozna sobie taki sprzet kupic.
    Czasem mozna nawet komus pozwolic, miec do tego sprzetu dostep.

    > To idiota jest zwyczajny, a nie żaden tam onanista :) Rozpieprzył wraz z
    >
    > kilkoma sobie podobnych tę grupę w drzazgi.

    Czyli potwierdzasz, ze z "gigantami umyslowymi" twojego pokroju, zrobilem co
    obiecalem i nie potrzebowalem do tego niczyjej pomocy.
    Byles najglupszy z nich wszystkich, nawet glupszy od weszmirki.

    > Tak na marginesie, robi
    >
    > jakieś kotlety najniższego sortu dla proletariatu amerykańskiego na
    >
    > zasiłkach. Kiedyś się chwalił nawet.

    Chwale sie nadal, ze to robie i nawet nie mam zamiaru zaprzestac zajmowac sie
    "kotletami slubnymi".
    Przeciez to moja profesja od 40 lat i przyjemny sposob zarabiania.

    Kapral zawodowy, spieprzył jak była

    > okazja, a odkąd dolar już tu nie powoduje orgazmu, popadł w depresję.

    Ty musisz byc duzo wiekszy biedaczyna niz sie spodziewalem,
    bo masz jakas syndrom dolarowy.
    Musisz tez byc jakis ulomny nie tylko umyslowo ale i fizycznie,
    bo normalny sprzet foto, to dla ciebie za ciezki.
    Z ciezkich rzeczy to pozostalo ci jeszcze myslenie,
    ale to juz ci pozostanie do konca twojego parszywego zywota.

    > Cóż, było, minęło. Usenet pozostał głównie dla wykluczonych socjalnie.

    Zawsze twierdzilem, ze to srodowisko wykluczonych socjalnie,
    czego byles najlepszym przykladem.
    Nastepny wykluczony socjalnie Dyjor, tez powinien pojsc za moja rada
    i w te pedy udac sie za toba.
    Ty jako jeden z najbardziej ociezalych umyslowo potrzebowales duzo czasu
    zeby to zrozumiec, zbyt duzo czasu.

    Ciekawe ilu "wykluczonych socjalnie" zostanie jeszcze na tej rgupie?
    Od czasu do czasu bede to sprawdzal a ty spierdalaj za innymi "czlowiekami honoru"
    ktorych juz dawno przekonalem, ze nie maja tu czego szukac.

    Jest szansa, ze bez przyglupow twojego pokroju, zrobi sie tu przyjemniej.

    Slon

  • 45. Data: 2014-02-26 18:50:55
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2014-02-26 18:24, Slon pisze:
> [...]
    > ale to juz ci pozostanie do konca twojego parszywego zywota.
    > Zawsze twierdzilem, ze to srodowisko wykluczonych socjalnie,

    Kici, kici, miał, miał :)

    --
    pozdrawia Adam
    /jestem taki mądry, że aż boli mnie głowa.../

  • 46. Data: 2014-02-26 19:07:07
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Wednesday, February 26, 2014 11:52:07 AM UTC-5, Marek Dyjor wrote:

    > gówno masz, ktoś kto w takim miejscu ma biuro nie może mieć nic lepszego...
    >
    > :)

    Kopnij w dupe tego, kto cie oszukal w sprawie tego biura.
    Jakbys mial w miare normalna pamiec, zdrowego umyslowo czlowieka,
    to powinienes pamietac, ze pisalem o pracowni przy paku Warinanco.
    Zrozum, ze pracownia a biuro, to nie to samo.
    Wielu znanych artystow fotografow ma tutaj pracownie w garazach albo w piwnicach
    i tez dobrze spelniaja swoja role.

    Moj lokal to apartament mieszkalny na pietrze, przystosowany do pracowni foto.
    Do czasu kupienia domu, mieszkalem tu przez 4 lata z dziecmi i jeszcze wynajmowalem
    jeden pokoj lokatorowi.

    Gdyby nie to, ze wlasnie lokal i lokalizacja naleza do znakomitych,
    to dawno bym zamieszkal w domu na Florydzie.
    Obecnie pracownia zajmuje 2 duze pomieszczenia a jedno pomieszczenie jest
    przeznaczone na pukanie "towarow", o czym tez juz kiedys pisalem.

    Natomiast to, ze grupowe biedaczki, nie daja wiary iz moge posadac
    bardzo dobry sprzet, to ich problem.
    Zawsze mozna to zweryfikowac, jesli sie chce nie tylko pierdolic brednie.

    Dlaczego nie potraficie przyjac normalnie po ludzku tego,
    ze inni maja cos wiecej niz wy?
    Dlaczego nie potraficie chociaz opanowac swojej zawisci?
    Kiedy pozbedziecie sie tego polskiego syndromu komuszego?

    Ponizszy link sporo wyjasni.
    https://www.youtube.com/watch?v=Arr_3KBqgGU

    Slon

  • 47. Data: 2014-02-26 19:29:29
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2014-02-26 19:07, Slon pisze:
    > Wielu znanych artystow fotografow ma tutaj pracownie w garazach albo w piwnicach

    Ja mam czołg w piwnicy. Dwa.

    > Obecnie pracownia zajmuje 2 duze pomieszczenia a jedno pomieszczenie jest
    przeznaczone na pukanie "towarow", o czym tez juz kiedys pisalem.

    http://youtu.be/mPyCZ-nGSIc
    :)

    --
    pozdrawia Adam
    /nieważne są fakty, ważne są emocje/

  • 48. Data: 2014-02-26 20:15:04
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 25.02.2014, o godzinie 22.18.00, na pl.rec.foto.cyfrowa, Slon
    napisał(a):

    > Wspolczuje.

    > To nie moj problem i nie o TIR'ach watek.

    > Skoro cie nie stac, to cie nie stac i skoro nie potrzebujesz, to lepiej dla ciebie,
    bo glowa nie bedzie cie o to bolala.

    Z tego co piszesz wyłania się drugi Janukowycz - nie ważne czy potrzebuje,
    ważne, że go stać.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 49. Data: 2014-02-26 20:43:19
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "atm" <...@v...pl> wrote:

    [...]
    > http://www.spidersweb.pl/2014/02/final-sprawy-nikona
    -d600.html

    Przy udawaniu przez Nikona, że nie ma żadnego problemu, ekspresowe
    wypuszczenie D610 było jak siarczysty policzek strzelony w twarz
    posiadaczy D600. Więcej miłych komentarzy na ten temat (a chyba
    najwięcej było podczas debiutu D610 - zdaje się kilka tysięcy):

    http://www.dpreview.com/news/2014/02/26/nikon-to-off
    er-d600-shutter-replacement-to-address-dust-issue?ut
    m_campaign=internal-link&utm_source=news-list&utm_me
    dium=text&ref=title_0_1

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 50. Data: 2014-02-27 09:30:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Slon wrote:
> [...]
    > Obecnie pracownia zajmuje 2 duze pomieszczenia a jedno pomieszczenie
    > jest przeznaczone na pukanie "towarow", o czym tez juz kiedys

    ha ha... no i to wszystko wyjaśnia...

    kryzysik....