  • 11. Data: 2009-04-12 09:49:31
    Temat: Re: Nikon D40 i nasycenie kolorów
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    KILu pisze:

    > Gorny wyswietlacz mam (w nowych, tanich dslr baaardzo mi go brakuje), Fn
    > ma juz przypisana funkcje, wiec radze sobie inaczej - wszystko robie w
    > RAW-ach. :) Przy obecnych cenach kart pamieci to nie problem, szczegolnie,
    > ze przy 6mpix pliki nie zajmuja duzo. Zreszta probowalem juz przesiadki na
    > taniego Olympusa. To nie to.

    E tam. Z K200D masz takich samych rozmiarów pliki, bo K100D i starsze
    nie kompresują rawów. Efekt - 10-11MB rawy.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Ona mówi, ze chce tu uczynić Magiczne Królestwo, krainę pokoju i
    szczęśliwości, a kiedy kto chce tego dokonać, trzeba uważać na szpiegów

    pawelek_79 poczta.onet.pl

  • 12. Data: 2009-04-20 21:32:37
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <grodmj$q0q$1@inews.gazeta.pl>, "KILu" <b...@w...pl> wrote:

    > O to to - wielokrotnie myslalem o tym samym, ale przeciez nie zmienie
    > puszki dla jednego przycisku.

    No wlasnie polecilem tego D40 koledze. Kupil w Tesco za 900zl.
    No i troche sie nim pobawilem. I on W OGOLE nie ma zadnych przyciskow.
    Poza +/-.

    TA