  • Data: 2009-09-29 20:20:57
    Temat: Re: Nikon D 90
    Od: "Gil" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    =?ISO-8859-2?Q?Bogus=B3aw_Pazorek?= <b...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Witam.
    > Mam gorącą proźbę do osób posiadających ten aparat.Od paru tygodni nabiera
    > mnie ochota na zakup tego modelu. Mam D 60 z obiektywami 18-55 VR i 55-200
    > VR.Chcę go wymienić na D 90 18-105 VR.

    Absolutnie nie warto.
    Jestem w tej samej sytuacji, choc mam więcej szkieł do Nikona.
    Zdjęcia nie będą lepsze. Najwyżej jakiś wieczór uchwycisz z mniejszym szumem.
    Trzymaj sprzęt jeszcze dwa lata. Powinno być ciekawie na rynku. Nikon jako
    jedyny z wielkich nie robi kamer video. Powinien coś ciekawego wypuścić w
    ciągu 2 lat co będzie 2 w jednym. Teraz filmowanie D90 jest beznadziejne.
    Może nawet coś bez lustra z pasującymi obiektywami Nikor?