  • Data: 2009-05-09 19:13:40
    Temat: Re: Nikon D 60 czy Olympus E-520 ?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    Rzecze Dariusz Gasior:

    > Znajdz mi zatem obiektyw z mocowaniem 4/3, ktory bedzie mial ogniskowa na
    > szerszym kacie rzedu 15 mm w przeliczeniu dla malego obrazka - Olympus 7-14
    > kosztuje 6100 PLN, cos jeszcze?

    Nie będę szukał - w 4/3 jest bardzo dobry 9-18 w cenie poniżej 2000 zł, w
    Nikonie są w tej cenie wyłącznie zamienniki third party, które wypadają w
    porównaniu z 9-18 słabiutko. A że Sigma ma 10-20 to mnie mało obchodzi -
    miało być o dostępności szerokiego kąta dla amatora, więc 9-18 za 1800 zł
    jest dużo łatwiej dostępny niż Sigma za 2200.
    Jak wejdziemy na pułap 2500 zł to ja się znowu zacznę licytować na 50-200, a
    wcześniej 50/2 i 14-54...