  • Data: 2010-07-09 21:51:42
    Temat: Re: Nieżyczliwość mile widziana
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Gil" 4...@n...onet.pl

    > Czasu na pstryknięcie nie ma zbyt wiele.

    > Dlaczego. Po co masz tryb seryjny w aparacie? Dla takich właśnie scen.

    Już pisałem -- 3 zdjęcia na sekundę. :) 6 (w CR2 -- w RAKwkach, nie w JPG)
    zdjęć w jednej serii -- tyle mieści bufor aparatu. Z bufora zdjęcia
    podążają do karty z zawrotną szybkością 1 zdjęcia na kilka sekund. :)

    Gdy jest czułość ISO100, zdjęcia są mniejsze
    i szybciej wędrują na kartę, ale tu było ISO1600. :)

    > Jak domalowane?

    Pędzlem. :) W PSie. :)

    > Spróbuj prostować w RAW therapee. Daje fajne
    > efekty bez domalowywania czegokolwiek.

    Właśnie szukałem (bo pamiętam, że coś domalowuje samoczynnie) ale
    szybciej mi było domalować, niż szukać. Za podpowiedź -- dziękuję. :)
    Może następnym razem skorzystam. :)

    > Niestety obróbka rzuca się w oczy a nie powinna.

    Obróbka czego? Całego zdjęcia czy domalowywanie rogów kolarzy? :)
    (czy jedno i drugie?)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'