  • Data: 2010-07-09 22:01:04
    Temat: Re: Nieżyczliwość mile widziana
    Od: "Gil" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Już pisałem -- 3 zdjęcia na sekundę. :)

    Może być nawet 3 zdjęcia na sekundę. Wystarczy aby pierwszy kolarz lekko
    podniósł głowę a drugi mocno splunął. Już byś miał wybór. A co z 9 zdjęć? To nie
    pejzaże. Tu nie ma co się wstydzić, że nie ogarniasz akcji.
    Polecam seryjne nawet jak 3 na sekundę. Wiele sie zmienia.

    > Obróbka czego? Całego zdjęcia czy domalowywanie rogów kolarzy? :)
    > (czy jedno i drugie?)

    Domalowanie to zrobiłeś super bo nic nie zauważyłem. Ale rzuca się w oczy
    nienaturalność ekspozycji. Blanki na udach kolarzy. Prześwietlenia na publice.
    Zobacz koniecznie obracanie fotki w RT. Wielu korzysta z tego programu tylko dla
    tej jednej funkcji.