  • Data: 2010-07-10 10:08:00
    Temat: Re: Nieşyczliwo��mile widziana
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-07-09 23:17:16 +0200, "Gil" <g...@o...pl> said:

    > W zasadzie każdy sprzęt to umożliwia. Od najtańszych - zdjęcia seryjne po kilka
    > JPG na sekundę, do najdroższych po kilkadziesiąt. Nie bez powodu w prezentacji
    > nowego sprzętu producenci sie chwalą - szybkość zdjęć seryjnych w JPG i RAW.
    > Tego się używa w zdjęciach sportowych a nie statywu i jednej fotki i liczy się,
    > że zdjęcie będzie genialne.
    > Do sportu trzeba korzystać z tego co aparat oferuje a głupoty jest pisać jak ty
    > - "Hmmm"

    Dałem Ci szansę się zastanowić i wyjść z twarzą. Ale skoro moją
    delikatną sugestię nazywasz głupotą to.
    Nie pozostaje mi nic innego jak napisać, że nie masz zielonego,
    fioletowego. ani bladego pojęcia o temacie w którym się wypowiadasz.
    Pitolisz jak potłuczony.
    Żaden, podkreślam _ŻADEN_ nawet najdroższy dslr, nie oferuje
    _KILKUDZIESIĘCIU_ fps. Klatek na sekundę. Najdroższe ocierają się o
    _KILKANAŚCIE_.
    Więc zastanów się najpierw, zanim kogoś głupcem nazwiesz.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam