    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Nieznana Zachodowi elektronika
    Date: Fri, 29 Apr 2022 14:38:02 +0200

    On 29/04/2022 00:22, Marek wrote:
    > Ja nie mam na myśli wyciągnięcia wniosków już w tym konflikcie. To za
    > wcześnie.

    Nie wyciągneli wniosków z ani jednego wcześniej. Oni dalej walczą jak za
    II wojny światowej. Dużo stali, portrety Sta^M^M^MPutina i do przodu.

    > Chyba się zgodzisz, że  stworzenie (i użycie) armi dronów z AI na czas
    > *tego* konfliktu jest nieprawdopodobne

    W tym konflikcie dostrzegam, że kilku hobbystów potrafi robić smiesznie
    tanią i skuteczną broń. Nie tylko ja dostrzegam. A broń tego typu jest w
    profesjonalnej produkcji, sądząc po przeciekach. Pytanie brzmi: dlaczego
    tak późno.

    >, stąd mówimy o przyszłych
    > konfliktach. Obecnie jedynie na szybko drony z trytytki i grantu
    > (pomijając Bayraktary).

    Bardzo dobrze, okazują się być poważnym problemem kacapa.

    > będzie tak u nich w kolejnym lub zawsze jest ryzykowne. Głowy już lecą z
    > tego powodu na skalę dotąd niespotykaną.

    To nic nie daje. Zastępuja je inne głowy, tylko jeszcze głupsze, bez
    doświadczenia, młodsze, bezwstydne, bardziej służalcze. To naturalne
    zjawisko w każdej dyktaturze.

    > Nie bez podstaw się mówi, że to
    > największa ich porażka od drugiej wojny światowej. To robi wrażanie.

    To tylko Operacja Mars v2.0. Czyli mieli 80 lat i niczego się nie nauczyli.

    Trzeba dużo dobrej woli aby zakładać, że kacapy czegokolwiek się uczą ze
    swoich porażek.