  • Data: 2022-04-30 12:49:52
    Temat: Re: Nieznana Zachodowi elektronika
    Od: Mirek <m...@n...dev> szukaj wiadomości tego autora

    On 29.04.2022 17:02, heby wrote:

    > Myślę, że to nie taśma produkcyjna pierogów. Zrobienie nowych trochę
    > trwa. To duże i ma chyba ukraiński silnik. Ups.

    A nie Rotax?
    Chyba odwrotnie - będą teraz montować ukraińskie, bo Rotaxów brakuje.

    > A *kopter z kilogramowym granatem całkiem mały. Tak z 10 razy mniejszy.

    Ale takiego drona to można strzelbą ze śrutem zwalić, bo musi się zniżyć
    żeby trafić.
    Że nie widać go na radarach? No nie wiem.
    Akurat na tym radarze co miałem przyjemność to widać było nawet większe
    ptaki. Podczas ćwiczeń podpowiadałem hydroakustykowi gdzie jest cel, bo
    akurat z wysuniętą chrapą płynęli, i ja tą chrapę widziałem cały czas na
    radarze. A to był prosty, prymitywny na dzisiejsze czasy Radwar z serii SRN.

    To, że dronem z granatem można zaatakować kogoś, kto nie widział nigdy
    sedesu to ja się zgodzę, ale powoli dociera do nich artyleria i nie
    będzie czasu na takie zabawy.
    Teraz to ja bym myślał jak zdemilitaryzować im te podwodne, bo to z nich
    rakiety sieją postrach.

    --
    Mirek.