  • Data: 2013-06-30 23:57:51
    Temat: Re: Niezły wał z OC w Allianz Direct
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.06.2013 22:56, J.F. pisze:
    > Tak samo ... no moze niektorzy pojechaliby troche wolniej gdyby im
    > powiedziec ze auto nie ma poduszek, ABS, ESP itp.

    To nie tak. Kiedyś w aucie czuło się prędkość. Jak jechałem syrenką 120
    to się rozlatywała prawie. Teraz w tzw. aucie kompaktowym przy 180 czuje
    się jakbym siedział w fotelu w domu. Auta są coraz bardziej wygodniejsze
    i coraz mniej odczuwa się w nich prędkość, ale... No właśnie, nowoczesne
    auta naprawdę lepiej trzymają się drogi i naprawdę lepiej hamują.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza