  • Data: 2013-06-30 23:57:10
    Temat: Re: Niezły wał z OC w Allianz Direct
    Od: Jan Komosa <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.06.2013 23:36, Iksiński pisze:

    > Tu akurat sprawa się komplikuje, bo wpływy z mandatów wpływają do
    > ogólnej kasy państwa i niestety ich wysokość nie zależy od
    > dochodów/majątku sprawcy.

    Marzenie lewaka - zajrzeć do PIT-u i ukarać - tak jak w socjalistycznej,
    rządzonej przez lewaków Szwecji. Wyszło jednak to lewactwo z Cioebie...
    nawet nie zdawałeś sobie sprawy z tego.

    > Z jednej strony mandat powininen być odpowiednio wysoki,

    Czyli zapominamy o nieuchronności i dowalamy ile wlezie.

    > Widzę, że Tobie trzeba elementarne rzeczy tłumaczyć... Kara musi być
    > dotkliwa, jednak nawet najbardziej ekstremalna nie przyniesie skutku,
    > jeżeli nie będzie egzekwowana.

    No to dotkliwa czy nieuchronna? Napisałeś, że nieuchronna, Zdecyduj się.
    Źeby pokazać bezsens myślenia o nieuchronności kary, założyłem, że
    kara wynosi 10zł i jest nieuchronna. Z czym widzę, że się nie zgadzasz -
    czyli z tym co wcześniej sam napisałes.

    > Nie wiem co chciałeś tym bełkotem przekazać. Mam wrażenie, że do worka
    > pt. "lewactwo" wrzucasz każdego, z kim się nie zgadzasz.

    Nie, tylko tych, którzy nie myślą i powtarzają brednie i nonsensy oraz
    chcą ograbiać innych z ich ciężko zarobionych pieniędzy na jakieś
    ubezpieczenia czy inne "konieczne" bzdury.

    > Nie musisz się chwalić jaką jednostkę chorobową masz zdiagnozowaną...

    Zdrowo nie zachowuje się ktoś, kto jak prześledzisz ten wątek chce aby
    ubezpieczenia były obowiązkowe.

    P.S.
    Widziałem kiedyś taki rysunek - do pracującej osoby przyszło trzech
    gości w krawatach i powiedzieli: "Jesteśmy z rządu, chcemy ci pomóc, ale
    najpierw oddaj nam swoje pieniądze".

    Pozdrawiam,
    Jan