  • Data: 2013-07-01 00:10:33
    Temat: Re: Niezły wał z OC w Allianz Direct
    Od: Jan Komosa <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.06.2013 23:50, Andrzej Lawa pisze:

    > ROTFL
    >
    > No oczywiście jak kogoś stać, to jeździ niebezpiecznie? ;->

    W drugą stronę to nie zachodzi. Podam taki przykład, mam nadzieję, że
    zrozumiesz: wyobraź sobie, że stać Cię np. na zapłacenie za wybitą szybę
    w sklepie, obok, którego przechodzisz. Jednak tego nie robisz. Dlaczego
    więc jej nie wybijasz? Z takich samych względów nie zachodzi ta relacja
    w drugą stronę - tzn. nie ma tak, że "stać mnie i jeżdżę
    niebezpiecznie". Błędne wnioski wyciągnąłeś. Rozumiesz już?

    > Trzeba mieć potężny stopień odmóżdżenia, żeby palnąć taką brednię - że
    > niby obowiązkowe OC pogarsza bezpieczeństwo na drodze...

    A o tych, co wyłudzają odszkodowanie słyszałeś? Zobacz np. to:

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/798113,polowa
    nie-na-kolizje-przed-marketem-zobacz-jak-wyludzali-o
    dszkodowanie-film,id,t.html?cookie=1

    Powodowali niewątpliwie tym samym narażenie kogoś na utratę zdrowia,
    życia itd. - właśnie przez odszkodowanie.

    Pozdrawiam,
    Jan