  • Data: 2013-07-01 00:38:48
    Temat: Re: Niezły wał z OC w Allianz Direct
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 01 Jul 2013 00:08:39 +0200, Michoo napisał(a):

    > Oczywiście - w Rosji nie ma obowiązkowego OC więc jest bezpieczniej niż
    > u nas.
    > CBDU. A jak rzeczywistość ma odmienne zdanie to tym gorzej dla
    > rzeczywistości.

    Ale co maja - obowiazkowe AC ?
    Bo jakos mi sie nie wydaje aby w Rosji sami milionerzy mieszkali,
    wypadeczek, ach drobiazg, pan pozwoli ze ureguluje.

    Panstwo naprawia, czy socjalistyczny wolny rynek - mogliscie sie
    obywatelu kulaku dobrowolnie ubezpieczyc, a skoro nie, to nikt waszego
    nowego zaporozca zalowal nie bedzie.

    Od 2003 maja obowiazkowe OC, ale pytanie pozostaje do dawniejszych
    czasow.

    J.