  • Data: 2013-06-30 20:53:50
    Temat: Re: Niezły wał z OC w Allianz Direct
    Od: Jan Komosa <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.06.2013 18:58, Andrzej Lawa pisze:

    > Obowiązkowe OC to mniej-więcej takie samo ograniczenie kapitalizmu jak
    > wymóg, by pojazd był sprawny technicznie i posiadał np. hamulce.

    > Tak się przypadkiem składa, że republiki bananowe były prostą pochodną
    > kapitalizmu - maksymalizacja zysków kosztem innych.

    Bzdura - to zupełnie coś innego.

    Jeśli mnie nie stać na pokrycie szkód, które uczynię, to jeżdżę tak
    ostrożnie, aby nie było w zdarzeniu mojej winy abym nie został np. przez
    sąd puszczony w skarpetkach, gdy zostanie stwierdzona w zdarzeniu moja wina.

    I abym nie musiał płacić, będę miał sprawne hamulce i kilka innych
    elementów wyposażenia również - bez ubezpieczenia.

    W efekcie bezpieczeństwo na drodze wzrasta - psuje je SOCJALISTYCZNY
    OBOWIĄZEK UBEZPIECZENIA!

    > Tak się przypadkiem składa, że republiki bananowe były prostą pochodną
    > kapitalizmu - maksymalizacja zysków kosztem innych.

    Znowu lewacka bzdura - nie jest to żadną kwintesencją ale konsekwencją
    dyktatury czyli przymusu za Wikipedią: "...rządzonego w niedemokratyczny
    sposób, zazwyczaj przez dyktatora lub reżim wojskowy."

    A może jeszcze jakiś cytacik z ulubionych autorów - może zaraz powalisz
    czymś z Marksa/Lenina? Czy sam doszedłeś do takich wniosków?

    Pozdrawiam,
    Jan