  • Data: 2018-07-25 14:09:13
    Temat: Re: Niezapłacone mandaty
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-25 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Ja wiem ze Zenek odmowił juz uczestnictwa w dyskusji pod tytułem "jak
    > powinno byc" i zdecydowanie woli dyskusje "jak jest i dlaczego nei da sie
    > nic zmienic" ale mimo wszystko zadam to pytanie... Po co? Po co ta cała
    > zabawa w meldowanie? Czyz tak naprawde nie chodzi o to zeby moc sie
    > skontaktowac z obywatelem, a zatem moznaby mu umozliwic wybór miejsca i
    > formy bez utrudnien własnie w stylu tytułu prawnego do lokalu...?

    Nie mam pojęcia po co. Pewnie jakieś zaszłości historyczne, aby wojsko
    wiedziało gdzie wysłać po mobilizację. Już od dawna postuluję, aby
    meldunek zamienić na zgłoszenie "gdzie ma być wysyłana korespondencja
    pod rygorem uznania za doręczoną", łącznie ze zmianą nazwy, bo na słowo
    meldunek to ludzie dostają gęsiej skórki.

    > woja szosa, jak to jest, ze jak sie pojawia dyskusja o zmianach to zawsze
    > znajdzie sie cłowiek ktory potrafi pdoac 10 powodów dlaczego sie nie
    > da...

    Cóż, nie od dziś wiadomo, że Zenek do najinteligentniejszych nie należy.

    --
    Liwiusz