  • Data: 2018-07-25 18:59:53
    Temat: Re: Niezapłacone mandaty
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Mozesz Budzik opisc dwie sytyuacje w ktorych posiadanie urzedowego
    > adresu do korespondencji uratowalo Ci dupe przed jakimis karami ze
    > strony panstwa? Dam Ci fory. Opisz jedna ktora miales a druga ktora
    > moze sie zdarzyc. Oczywiscie musza to byc sytuacje w ktorych
    > zameldowanie na stale, zameldowanie na czas okreslony, elektroniczne
    > powiadomienie o przesylce poleconej i mozliwosc upowaznienia kogos
    > do obierania przesylek poleconych nie zadzialaja.

    Patrzenie przez pryzmat własnego nosa daje czesto bledny ogląd na
    rzeczywistosc...
    Dodatkowo wpada się w tzw pulapke małej próbki.
    Co ci da informacja, w której podam 5 takich sytuacji?
    Albo powiem, ze nigdy nie miałem takiego problemu?

    Co ci taka informacja pomoze w kontekscie procesów ktore dotycza
    codziennie setki tysiecy osób i byc moze masz racje ze zmiany w tym
    temacie pomogłyby jednemu procentowi...? 1% to duzo czy mało?

    Nie rozumiesz, ze zycie nie jest takie czarno białe jakbys chcial zeby
    było?
    Nie rozumiesz ze to urzednicy sa dla nas a nie my dla urzedników...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."