  • 1. Data: 2003-03-19 06:51:04
    Temat: Nieuczciwosc operatora
    Od: Piotr Seweryn <s...@z...polsl.gliwice.pl>

    Witam.

    Mam pewien maly, aczkolwiek drazliwy problem z moim operatorem sieci
    osiedlowej - najprawdopodobniej sprzedal on duzo wiecej przepustowosci niz
    samemu wykupil...
    owocuje to niesamowitym osiagami np opoznieniami 300-400 ms miedzy
    ostatnim routerem operatora, a pierwszym routerem Polpaku... orientuje
    sie ktos moze czy i ewentualnie gdzie mozna to zglosic? ewentualnie gdzie
    mozna pomeczyc TP SA aby sprawdzila konfiguracje jego lacza czy aby
    na pewno wszystko ok jest?

    dodam tylko ze operator juz od 2 miesiecy pracuje nad eleminacja tych
    opoznien, w oczywisty sposob olewajac swoich klientow

    Pozdrawiam.

    --
    Piotr Seweryn
    <s...@z...polsl.gliwice.pl>

  • 2. Data: 2003-03-19 13:24:17
    Temat: Re: Nieuczciwosc operatora
    Od: c...@a...com (Sławomir Białek)

    In article <P...@z...polsl
    .gliwice.pl>,
    Piotr Seweryn wrote:
> [...]
    > sie ktos moze czy i ewentualnie gdzie mozna to zglosic? ewentualnie gdzie
    > mozna pomeczyc TP SA aby sprawdzila konfiguracje jego lacza czy aby

    Możliwe, że masz rację, ale możliwe też jest, że to z winy polpaku.
    Przy czym wg polpaku będzie ok, jakbyś nie pytał.
    Ja, jeszcze nie dawno miałem od 1000 do 4500 ms do pierwszego hopa
    przy w ogóle nie obciążonym łączu (średnie obciążenie w ciągu dnia
    mamy na poziomie kilkunastu, czasem kilkudziesięciu procent EIR,
    ale robiliśmy też eksperyment - wszystko odłączone, prawie zerowy ruch
    in i out, tylko nasze testowe pingi i kilka zabłąkanych pakietów).

    --c

  • 3. Data: 2003-03-19 13:42:03
    Od: Mariusz Krukowski <h...@i...pl>

    Sławomir Białek wrote:
    > In article <P...@z...polsl
    .gliwice.pl>,

    > Możliwe, że masz rację, ale możliwe też jest, że to z winy polpaku.
    > Przy czym wg polpaku będzie ok, jakbyś nie pytał.

    A bardzo prawdopodobne, że Polpak w ogóle odmówi udzielenia
    jakichkolwiek wyjaśnień. I nie będzie w tym nic dziwnego - z reguły
    operatorzy nie udzielają informacji o usłudze klienta osobom trzecim.

  • 4. Data: 2003-03-20 19:28:55
    Od: Szymon Dowkontt <s...@f...polbox.pl>

    Piotr Seweryn wrote:

    > dodam tylko ze operator juz od 2 miesiecy pracuje nad eleminacja tych
    > opoznien, w oczywisty sposob olewajac swoich klientow

    Ale przeciez, zadna mafia nie kaze Ci pod przymusem i grozba utraty zycia
    korzystac z uslug tego operatora? Prawda?

    --
    Szymon Dowkontt

  • 5. Data: 2003-03-21 07:09:07
    Od: Adam Kułagowski <f...@h...pl>

    On Thu, 20 Mar 2003 19:28:55 +0000 (UTC), Szymon Dowkontt <s...@f...polbox.pl>
    wrote:

    > Ale przeciez, zadna mafia nie kaze Ci pod przymusem i grozba utraty zycia
    > korzystac z uslug tego operatora? Prawda?

    Cyrograf zawarty na okres XY miesiecy ?

    Adam Kułagowski GG:2039793 f...@p...pl

    My weight is perfect for my height... which varies.

  • 6. Data: 2003-03-21 23:10:29
    Od: "Piotr Seweryn" <s...@z...polsl.gliwice.pl>

    > Cyrograf zawarty na okres XY miesiecy ?
    raczej monopol na moim osiedlu... wybór mam prosty - modem 56k lub ten
    właśnie operator :/

    --
    Piotr Seweryn
    <s...@z...polsl.gliwice.pl>

  • 7. Data: 2003-03-28 08:58:29
    Temat: Odp: Nieuczciwosc operatora
    Od: "Zbigniew Waszczuk" <v...@v...pl>

    normalne ze sie sprzedaje wiecej niz sie ma kazda firma tak robi TPSA Netia
    Futuro i wiele innych

  • 8. Data: 2003-03-28 19:41:33
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    Uzytkownik "Piotr Seweryn" <s...@z...polsl.gliwice.pl> napisal w
    wiadomosci
    olsl.gliwice.pl...
    > Witam.
    >
    > Mam pewien maly, aczkolwiek drazliwy problem z moim operatorem sieci
    > osiedlowej - najprawdopodobniej sprzedal on duzo wiecej przepustowosci niz
    > samemu wykupil...

    Nie widze w tym nieuczciwosci. Przeciez przy okreslaniu przepustowosci lacza
    do osiedla bierze sie pod uwage wspolczynnik jednoczesnosci. Nigdy nie jest
    tak ze na raz pracuja wszyscy na raz w sieci lokalnej. Gdybys mial np. 1 Mb
    lacze to na ile osob mozesz je podzielic? na 8? to raczej nie zarobisz na
    tym :-).

  • 9. Data: 2003-03-29 13:58:21
    Od: "Gareth" <g...@w...pl.NOSPAM.REMOVE_IT>

> [...]
    Mb
    > lacze to na ile osob mozesz je podzielic? na 8? to raczej nie zarobisz na

    A 2Mbity na 250 osob? :(

    --
    Miroslaw Pawlowski (Gareth, Carmarthen)

    "Trzeba sie urodzic czlowiekiem, zeby osiagnac prawdziwa glupote"
    Terry Pratchett 'Piramidy'

  • 10. Data: 2003-03-30 08:00:36
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...net>

    > A 2Mbity na 250 osob? :(

    spokojnie, dobre zarządzanie pasmem, ograniczenie p2p tak aby nie bylo w
    stanie wysycic calego lacza + porzadne proxy i bedzie luzacko :)

    Marcin