  • 1. Data: 2003-03-19 06:50:52
    Temat: Rekordowe pingi
    Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka)

    Jeśli ktoś chce doświadczyć rzeczy dość rzadko spotykanej (pingi dochodzące
    do ponad 10 sekund), to niech popuszcza sobie mtr/trace przechodzące
    przez styki polpak-futuro, polpak-crowley, polpak-cdp itd.
    Rozwalił się warszawski ruter ar10 (według reversów).

    Przed napisaniem posta zerknąłem na pl.internet.komunikaty. Jak TPSA
    wysyła tam często posty o jakichś zupełnie abstrakcyjnych zdarzeniach,
    które prawie nikogo nie obchodzą, to teraz milczą :-)

    --
    Grzegorz Janoszka
    www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

    Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
    nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

  • 2. Data: 2003-03-19 08:24:49
    Temat: Re: Rekordowe pingi
    Od: Maciej Lopacinski <M...@a...pl>

    To jeszcze daleko do rekordu 40 sekund, ktory mialem po przeniesieniu
    sesji BGP z frame na ATM.

  • 3. Data: 2003-04-04 19:46:24
    Od: "Gelo" <g...@p...fm>

    > Przed napisaniem posta zerknąłem na pl.internet.komunikaty. Jak TPSA
    > wysyła tam często posty o jakichś zupełnie abstrakcyjnych zdarzeniach,
    > które prawie nikogo nie obchodzą, to teraz milczą :-)

    i bardzo dobrze ze wysyla, kiedys bylo tak ze sie psulo a nic nie pisało,
    teraz przynajmniej pisza o częsci z awari