  • 11. Data: 2003-03-30 14:07:37
    Temat: Re: Nieuczciwosc operatora
    Od: "Gareth" <g...@w...pl.NOSPAM.REMOVE_IT>

    > spokojnie, dobre zarządzanie pasmem, ograniczenie p2p tak aby nie bylo w
    > stanie wysycic calego lacza + porzadne proxy i bedzie luzacko :)

    Niby tak..ale te 2Mbity sa od czasu, jak w sieci bylo 90 osob..teraz doszlo
    150 (ponad, bo robia nowa klase adresowa ) a lacze nadal cieniutkie.

    --
    Miroslaw Pawlowski (Gareth, Carmarthen)

    "Trzeba sie urodzic czlowiekiem, zeby osiagnac prawdziwa glupote"
    Terry Pratchett 'Piramidy'

  • 12. Data: 2003-05-03 11:21:14
    Od: Ravel <a...@...sygnaturce>

    "Gareth" <g...@w...pl.NOSPAM.REMOVE_IT> napisał(a):

    >A 2Mbity na 250 osob? :(
    tu nie jest wesoło :( u mnie ma być też sieć, łącze od tepsy i chyba 2
    Mb na 100-150 osób, jeszcze nie wiadomo, a abonament ok 50-60 zł, a
    ile u ciebie wynosi abonament?
    --
    Ravel [ ravel(at)li.pl ] GG: 2488214

  • 13. Data: 2003-05-03 20:11:19
    Od: "Gareth" <g...@w...pl.NOSPAM.REMOVE_IT>

    > tu nie jest wesoło :( u mnie ma być też sieć, łącze od tepsy i chyba 2
    > Mb na 100-150 osób, jeszcze nie wiadomo, a abonament ok 50-60 zł, a
    > ile u ciebie wynosi abonament?

    NO wesolo nie jest. W dzien sa ograniczenia do mniej wiecej 6.5kB (8-14) i
    4.5kB (14-1.00). W nocy mozna miec jakies 24kB. Ogolnie rzecz ujmujac nie
    jest ciekawie. Jedyne co ratuje 'operatora' to brak wzrostu cen w ciagu
    ostatnich 2 lat (64.20zl). Choc to nie dziwne...przepustowosc lacza nie
    rosnie, to czemu cena ma to robic :P

  • 14. Data: 2003-05-13 06:22:25
    Od: "Pelias" <b...@p...pl>

    To jest cudowne...
    200 osob płaci po 64 zł.
    Czyli mają 12 800 zł na opłacenie łącza 2 mbit!:D

    Pzdr.
    Pelias, chyba założę własny taki interes...

  • 15. Data: 2003-05-13 10:16:55
    Od: Igor Wawrzyniak <i...@c...org.eu.invalid>

    Tako rzecze Pelias:
    > To jest cudowne...
    > 200 osob płaci po 64 zł.
    > Czyli mają 12 800 zł na opłacenie łącza 2 mbit!:D

    A innych kosztów oczywiście nie mają?

    --
    Igor Wawrzyniak | PGP public key: https://crypto.eu.org/key.asc
    Odpowiadając zamień miejscami "org" i "eu" i usuń "invalid"

  • 16. Data: 2003-05-13 10:17:15
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    Pelias wrote:
    > To jest cudowne...
    > 200 osob płaci po 64 zł.
    > Czyli mają 12 800 zł na opłacenie łącza 2 mbit!:D

    Za takie pieniądze to już można mieć łącze do Niemiec ..

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-

  • 17. Data: 2003-07-14 11:41:44
    Od: Krystian <o...@o...pl>

    > To jest cudowne...
    > 200 osob płaci po 64 zł.
    > Czyli mają 12 800 zł na opłacenie łącza 2 mbit!:D
    >
    > Pzdr.
    > Pelias, chyba założę własny taki interes...

    To jest przypadek extremalny. ja jako admin malej sieci (8 osob)
    zostalem wlasnie na taki warunkach oskarzony o kradzeisz i tak mi
    obrobiono tylek ze to glowa mala.

    jak przyszlo co do czego i pokazalem zestawienei finansowe to uslyszalem
    "nie mialem pojecia ze to tyle kosztuje"... ale tu juz mnie nikt nie
    przeprosil, nikt nie powiedzial slowa o tym ze oczerniano mnie za
    plecami....

    a osobie ktora to zainicjowala zapropowanowalem taka umowe: jeszce jeden
    wybryk => zmieniasz sobie providera.

    :]