  • 1. Data: 2003-03-18 18:48:59
    Temat: Re: Najnowsze praktyki domenowe nask
    Od: artur@_il.pw.edu.pl

    >Kłamią? W regulaminie jest jeden paragraf o możliwości rozwiązania
    >umowy:

    Ich prawnik twierdzi, ze ja moga w dowolnej chwili zrezygnowac,
    wiec i oni moga i regulamin jest niewazny - obowiazuje tylko mnie.

    >Czy ja dobrze rozumiem, że jeżeli Urząd Miasta Częstochowa miał chrapkę
    >na domenę, to winien się zwrócić do Sądu Polubownego w tej sprawie, jako
    >że domena jest własnością innego dysponenta?

    Interesuje jest tez to, ze urzad miasta nawet sie do mnie oficjalnie
    nie zwrocil - zadzwonila kiedys jakas lala, powiedziala, ze chce domene,
    bo tak, ja jej powiedzialem, ze bardzo chetnie umieszcze informacje
    urzedu miasta pod tym adresem (za darmo), ona na to, ze to ich nie
    interesuje i koniec.

    >Że NASK jako operator
    >domeny PL, zgodnie z własnym regulaminem, nie jest żadną ze stron w
    >konflikcie o domenę, i że nie wydaje wyroków komu wolno a komu nie wolno
    >posiadać takiej domeny?

    Jak widac regulamin jest dla placacych naskowi frajerow.

    >No a zdaje się, że zalecenia IANA w ICP-1 są jasne:

    Ta sprawe przedyskutowalem juz z naskiem, iana i ripe w 1998 - nask
    stwierdzil (w osobie ich prawniczki Ziolkowskiej, ktora zamknela sie
    przede mna w pokoju :-) - niegodzien bylem ogladac jej oblicze), ze
    jest polska firma i nie musi przestrzegac zalecen jakichs zagranicznych
    organizacji, zas iana i ripe, ze nie miesza sie do polityki
    administratorow domen krajowych i zebym sobie poszedl do sadu, co
    zrobilem, minelo piec lat i sprawa nadal jest w sadzie.

  • 2. Data: 2003-03-19 06:51:37
    Od: Adam Kułagowski <f...@h...pl>

    On Tue, 18 Mar 2003 18:48:59 +0000 (UTC), artur@_il.pw.edu.pl <artur@_il.pw.edu.pl>
    wrote:

> [...]
    > administratorow domen krajowych i zebym sobie poszedl do sadu, co
    > zrobilem, minelo piec lat i sprawa nadal jest w sadzie.

    I tak dlugo jak jest w sadzie domena jest twoja czy olewajac sad
    przenisli ja ?

    Adam Kułagowski GG:2039793 f...@p...pl

    "Apple" (c) Copyright 1767, Sir Isaac Newton.