  • 1. Data: 2003-03-19 13:22:20
    Temat: Re: Odp: Najnowsze praktyki domenowe nask
    Od: artur@_il.pw.edu.pl

    >tak na prawde, nie powinni Ci tej domeny zarejestrowac, bo zgodnie z prawem
    >rozporzadzac nia ma UM.

    1. nask porejestrowal dla siebie wiekszosc nazw miast m. in. wspomniana
    czestochowa.pl i pozwalal na rejestracje dowolnych poddomen np.
    www jak w tym wypadku - zarejestrowalem poddomene w domenie publicznej
    zgodnie z regulaminem organu rejestrujacego, jezeli organ ten popelnil
    blad, to niech sie do tego przyzna, przeprosi i zalatwi ze mna sprawe
    polubownie. Zarejestrowali dla siebie tez sex.pl, gsm.pl,
    real-estate.pl itd.

    2. wiem, ze wszystko w tym kraju jest wlasnosca jakiegos urzedu, co nie
    znaczy, ze jest to zgodne z prawem (nota bene ustanawianym przez urzad)

    3. zgodnie z jakim prawem mozna mnie okradac?

    4. dlaczego domeny w organizacji kierujacej sie dobrem spolecznym sa
    piec razy drozsze niz srednia swiatowa, chociaz wiekszosc domen
    na swiecie jest rejestrowana poprzez prywatne firmy, kierujace sie
    checia zysku?

    5. Dlaczego w sporach sadowych z nask reczoznawcy powolywani przez sad
    sa powiazani z nask?

  • 2. Data: 2003-03-20 06:36:53
    Od: maciek kanski <n...@s...maila>

    Wiadomo że NASK to puhwr i nie ma się co denerwować, bo nie ma na nich sposobu,
    a można tylko stracić nerwy. Z nimi się nie wygra (no chyba, że masz więcej kasy
    niż konkurent do domeny)

    Pzdr