    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Date: Thu, 16 Oct 2014 01:20:05 +0200
    <X...@1...0.0.1>
    <Pine.WNT.4.64.1410131232160.3200@quad>
    <X...@1...0.0.1>
    <543c3bf7$0$3168$65785112@news.neostrada.pl>
    <m1hhae$8hr$1@news.icm.edu.pl>
    <543d99ca$0$12637$65785112@news.neostrada.pl>
    <m1l4g3$vv6$1@news.icm.edu.pl>
    <543eb876$0$3176$65785112@news.neostrada.pl>
    <m1mj4g$8vf$1@news.icm.edu.pl>
    <543eefa8$0$25084$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2014-10-16 o 00:07, Piotr Kosewski pisze:

    > Raczej niewiele wiesz o fotografii jednak. :/

    Zawsze jasno i głośno to podkreślałem. Dlatego też często o podstawy
    pytam. Czy to jest jakimś nietaktem? Odpisałem Tobie w innym wątku, że
    jestem tu od dwóch lat i startowałem z praktycznie zerową wiedzą na
    temat fotografii.

    > I nie interesowało Cię też, jaki kupowałeś obiektyw...
    > Tak to właśnie wygląda z mojej strony monitora.

    Wtedy kryteria miałem zupełnie inne. Chciałem aparat ergonomiczny w
    obsłudze, w miarę nisko szumiący i dający ostry obraz z danym szkłem.
    Chyba nawet na forum z tym tematem uderzyłem - nie pamiętam już. Żywo
    zainteresował mnie Nikon D5100 ale kitowy obiektyw miał kiepski w
    testach więc musiałbym dorzucić wiele. Wtedy trafiłem na A77. Okazał
    się być dużo bardziej funkcjonalny (HDR, wyświetlacz regulowany w 3D,
    EVF, brak klapoczącego lustra, bardzo szybki). W sklepie zrobiłem kilka
    zdjęć z kitowym obiektywem, który w odróżnieniu od Nikona był żyletą.
    Stwierdziłem, że to jest to - i wziąłem. Wiedziałem, że są przetworniki
    FF ale nie wiedziałem, że są obiektywy wyłącznie do APSC.

    > W ogóle mam wrażenie, że fotografia Cię raczej mało interesuje.

    Interesuje czy interesowała?

    > I to jest według Ciebie wątek na grupę o fotografii?

    Hmmm... tak. Prawnikowi musiałem długo tłumaczyć o co chodzi. Nie
    kojarzył zupełnie co to DT itd. Potrzebowałem opinii kogoś, kto z boku
    potrafi przyjrzeć się sprawie i być może ma jakąś wiedzę prawną.

    > A podobno jesteś taki strasznie zapracowany. :D

    Jeśli ktoś poświęca mi czas, to czuję się zobowiązany mu odpowiedzieć.
    Podstawowa zasada savoir vivre. Faktem jest, że kiepsko radzę sobie
    wobec chamskich odzywek. Ale to już inna para kaloszy.

    Po drugie - jeśli rozpoczynam wątek, to jest on dla mnie ważny.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek