  • Data: 2014-10-08 22:18:25
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-08 o 22:05, JD pisze:

    > No pisałeś, że stoisz z robotą, że drukujesz dla klientów,
    > że zwracają uwagę, że kalibrowałeś cały tor.
    >
    > Nie pisałeś? A pytania na te tematy zadajesz od chyba trzech lat.
    > Nie chce mi się sprawdzać.

    Nooo tak, zgadza się... ale jaki ma to związek z eksperymentowaniem na
    klientach? Nie zrozumiałem do czego nawiązujesz a już w szczególności w
    kontekście treści niniejszego wątku, który ma się nijak do tego, że
    powoli zmieniam hobby w biznes, który pozwala mi na finansowanie pasji.
    Jeśli robię coś dla klienta, to zawsze "eksperymentuję" bo albo mu się
    spodobają efekty albo nie. Chyba każdy fotograf tak "eksperymentuje" -
    jeśli to masz na myśli.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek