  • Data: 2014-10-08 21:43:33
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-08 o 20:49, JD pisze:

    > To czemu w tym przypadku tak nie zrobiłeś?
    > Bo obejrzenie jakiejś stronki producenta
    > nie traktuję jako zadania pytania "fachowcom"?

    Nie śledzisz chyba chronologii zdarzeń. Starałem się jasno ją zarysować
    w wątku otwierającym. Niniejszy wątek powstał już post factum.

    Jeszcze raz zatem... Mój błąd polegał na tym, że przyjąłem za pewnik iż
    producent najlepiej będzie wiedział jakie szkło pasuje do jakiego body.
    Wiem też, że np. nie wszystkie szkła FF z mocowaniem A są "w pełni
    zgodne" z A99 bo mogą nie realizować pewnych funkcji aparatu. Wiem też,
    że szkła APSC są oznaczane jako "zgodne z ograniczeniami" bo tak mnie
    poinformowano (co potem okazało się nieprawdą). Dlatego za święty
    wyznacznik zgodności obu elementów potraktowałem stronę producenta i
    dział body A99 / kompatybilność obiektywów / w pełni zgodne.

    Fachowców zacząłem się pytać gdy zaliczyłem wtopę wskutek istnienia w/w
    błędu na stronie Sony.

    > I czy ja dobrze rozumiem to co piszesz:
    > prowadzisz jakiś biznes związany z robieniem zdjęć
    > dla klientów i na nich eksperymentujesz?
    >
    > Możesz napisać, na czym to polega?

    Szczerze mówiąc nie mam bladego pojęcia skąd wziął się termin
    "eksperymentowania na klientach". Nie potrafię odpowiedzieć na pytanie,
    którego nie rozumiem. Ktoś wcześniej faktycznie wprowadził ten termin w
    stosunku do mnie ale to bardziej autora myśli trzeba by spytać.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek