    Date: Fri, 03 Oct 2014 21:26:01 +0200
    From: Piotr Kosewski <p...@m...nowhere>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska

    On 2014-10-03 08:29, Czarek Grądys wrote:
    > W takim razie czym mam się kierować przy wyborze oferty, jeśli strona
    > producenta czy banku ma nieprawdziwe informacje?

    Rozwagą?
    Zapewniam, że sztuka zakupu obiektywów i produktów bankowych zgodnych
    z oczekiwaniam jest możliwa do opanowania. :)

    Marek sam odwołuje się do testów na photozone.de. Informacja,
    co oznacza "DT", znajduje się w pierwszym akapicie testu jego obiektywu
    oraz prawie wszystkich pozostałych opisanych DT.

    >To świadczy o tym, że
    > firma ma klienta głęboko w d..., o niczym innym.

    Nie. To świadczy o tym, że ma się do czynienia z poważną firmą
    umiejącą dbać o swój interes.

    Klient naprawdę nie jest pępkiem świata. Firmy mają ważniejsze
    cele niż robienie klientom krótkotrwałej radochy.
    Ludzie popełniają błędy. Jakiś niewyspany marketingowiec
    czy nawet pratykant mógłby coś dziwnego napisać na stronie,
    a potem mogłoby to mieć bardzo poważne konsekwencje dla całej
    spółki.

    Prawodawca wychodzi na przeciw przedsiębiorcom. Umowa jest
    dokumentem wiążącym. Obie strony wiedzą, że umowę trzeba
    dokładnie analizować przed podpisaniem. A ulotka czy strona?
    One są po to, żeby przyciągnąć klienta.

    pozdrawiam,
    Piotr Kosewski