  • 11. Data: 2014-01-29 16:06:18
    Temat: Re: Nieomylne fotoraday - dla niedowiarków
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 29.01.2014 16:03, AZ pisze:

    > Czy swiatelko nie razi Cie po oczach za bardzo? Przeciez Budzik nie
    > odpowiadal Tobie tylko Francowi...

    Wiem, ale to odpowiedź na jego pytanie, że są ludzie, którzy mają jaja,
    aby powiedzieć nie milicjantom, nie zwracać się do nich per "panie
    władzo" i bez względu na konsekwencje i koszty dowieźć własnej
    niewinności...

    --
    anacron
    aba/

  • 12. Data: 2014-01-29 16:08:41
    Od: Wilk <h...@1...pl>

    W dniu 2014-01-29 15:52, Marcin N pisze:

    > A co z przepisem, że cała kasa z mandatów ma iść na poprawę
    > bezpieczeństwa drogowego? Sprawdza to ktoś?

    Poprawa bezpieczeństwa, sprawdza to ktoś... haha dobre sobie. Jakby z
    fotoradarów szła kasa na drogi to by przecież im do głowy nie przyszło,
    żeby lasy państwowe finansowały budowę dróg (ta kasa idzie do budżetu
    państwa, a z kasy z budżetu państwa w zeszłym roku przecież zrobili
    sobie zapas alkoholu, bo od stycznia 2014 weszła podwyżka akcyzy na np.
    wódkę itd.)

    Poprawa bezpieczeństwa to np. takie coś:
    Światła spowalniające zamiast fotoradaru
    https://www.youtube.com/watch?v=Ryf8wNmnm3w

    takie światła są na pomorzu, np.Trakt Św. Wojciecha na odcinku Pruszcz
    Gdański -> Gdańsk. Szkoda, że wolą wszędzie ładować kontrowersyjne
    maszynki do zarabiania kasy pod pretekstem "poprawy bezpieczeństwa".

    mwwilk

  • 13. Data: 2014-01-29 17:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik anacron a...@a...pl ...

    > Ja nie wiedziałem, bo ja te problemy ujawniłem. Nie przyjąłem, bo na
    > 100% prędkość wskazana przez MILICJANTA nie była moją.

    Wybacz, ale nie Ciebie pytałem.
    Ze ty sie JEDEN w koncu znalazłes, to wiem :)

  • 14. Data: 2014-01-29 17:16:02
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-29 15:50, Budzik pisze:
    > Użytkownik Franc w...@w...pl ...

    > Przyjąłbyś, gdybys nie wiedział o problemach z iskrą?

    Jak mnie kiedyś Iskrą zdjęli (nie wiem czy ~20 lat temu były takie
    same, ale chyba tak) to poprosiłem grzecznie o wypisanie kredytowego,
    bo gotówki do nie mam i niech piszą tylko zgodnie z prawą.
    Pacz pan, nie chcieli dać mandatu - a jak tak prosiłem :)
    Sprawność Iskry była dla mnie nieistotna.

  • 15. Data: 2014-01-29 17:18:01
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 29.01.2014 17:00, Budzik pisze:
    > Wybacz, ale nie Ciebie pytałem.
    > Ze ty sie JEDEN w koncu znalazłes, to wiem :)

    Nie jeden, jest jeszcze Sławek z Krakowa, który nie przyjął mandatu
    mniej więcej w tym samym czasie co ja, a gdy się "zgraliśmy" obydwaj
    mieliśmy już sprawy w sądach i Tomek jeszcze jeden, co nie przyjął w
    Lipnie (ten przede mną i wygrał eksperymentem procesowym) i pewnie kilku
    jeszcze z jajami się znalazło wcześniej. Ja tylko brnąc w temat odkryłem
    co odkryłem, ale uwierz gdy zaczynałem zabawę nie wiedziałem, co znajdę.
    Chciałem tylko pokazać jednemu głupio-mądremu milicjantowi z Gniezna, że
    nie ma racji.

    A teraz, gdy udało się nagłośnić sprawę to mam kontakt z ponad 100
    ludzi, którzy także nie przyjęli mandatu i ostatnio każdego dnia zgłasza
    się praktycznie co najmniej jeden kolejny (mamy taką grupę wsparcia na fb)

    --
    anacron
    aba/

  • 16. Data: 2014-01-29 17:20:39
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 29.01.2014 17:16, Artur Maśląg pisze:

    > Jak mnie kiedyś Iskrą zdjęli (nie wiem czy ~20 lat temu były takie
    > same, ale chyba tak)

    Iskra jest w polskiej milicji od 97 roku (pierwsze egzemplarze). 20 lat
    temu to mógł być Rapid 1, lub któraś wersja 2. Tu akurat urządzenie tak
    mało czułe, że na 99,9% pierwszy wskazany, feler taki, że to kierunków
    nie rozróżniało.

    --
    anacron
    aba/

  • 17. Data: 2014-01-29 17:27:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-29, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

> [...]
    > Pacz pan, nie chcieli dać mandatu - a jak tak prosiłem :)
    > Sprawność Iskry była dla mnie nieistotna.

    Czasy sie wiele nie zmienily, prawie rok temu dostalem propozycje 50 PLN,
    zwracaja mi DR i moge jechac. Powiedzialem "no to niech pan pisze", mine
    mial nie tega :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2014-01-29 17:30:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-29, anacron <a...@a...pl> wrote:

    > Sławek z Krakowa

    Tak mi sie przypomnialo:
    <http://www.youtube.com/watch?v=eIm2zEz-t98#t=17m30s

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2014-01-29 17:43:39
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com>

    > Czasy sie wiele nie zmienily, prawie rok temu dostalem propozycje 50 PLN,
    > zwracaja mi DR i moge jechac. Powiedzialem "no to niech pan pisze", mine
    > mial nie tega :-)

    Jeden matoł w Łęczycy mnie zatrzymał. Jak odmówiłem przyjęcia to wniosek
    zaczął sporządzać wymagający podania nazwiska panieńskiego matki. Że nie
    podałem to zadzwonił do swoich a tam powiedzieli mu, że nie mają :-) Potem
    przyszło, że mam zapłacić bo obywatel ... urodzony w Łęczycy (jakbym się
    urodził tam to bym chyba wiedział) popełnił takie a takie wykroczenie. Matoł
    do kwadratu.

  • 20. Data: 2014-01-29 17:47:04
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 29 Jan 2014 11:07:50 +0100, Franc <w...@w...pl> wrote:

    >Dalej wierzycie, że wszystko jest super, a próby "poddawania w
    >wątpliwość" wyników pomiarów robią tylko kombinatorzy-cwaniaki?

    No co ty? Na 100% tam wszyscy kombinowali. Wiesz, Polak już tak ma w
    genach, nic tylko kręcić i kombinować. "Jak cię złapią za rękę, to mów
    że to nie Twoja."

    http://jerzu.waw.pl GG:129280