  • 21. Data: 2014-01-29 17:48:29
    Temat: Re: Nieomylne fotoraday - dla niedowiarków
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-29 17:27, AZ pisze:

    > Czasy sie wiele nie zmienily, prawie rok temu dostalem propozycje 50 PLN,
    > zwracaja mi DR i moge jechac. Powiedzialem "no to niech pan pisze", mine
    > mial nie tega :-)

    Dlatego ja osobiście nie dawałem w łapę, nie daję i dawać nie będę.
    Ci którzy to robili/robią tylko pogłębiają patologię (palcami wytykać
    chwilowo nie będę), a później narzekają, że nie mój odczyt, że
    błędy, że wilgoć, że cholera wie co. Przez taką podwójna moralność
    mamy różne cuda, a nie przez faktyczne błędy pomiarów.
    T. Motyliński alias anacron podważa pomiary z przyczyn formalnych
    (bo to się jeszcze udaje), ale wiadomo od dawna, ze przepisy łamie
    i później bajki to tego dorabia.

  • 22. Data: 2014-01-29 17:55:01
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-29 17:47, jerzu pisze:

    > No co ty? Na 100% tam wszyscy kombinowali. Wiesz, Polak już tak ma w
    > genach, nic tylko kręcić i kombinować. "Jak cię złapią za rękę, to mów
    > że to nie Twoja."

    Niewątpliwie masz rację. Nie wątpię, że masz w tym duże doświadczenie.
    Jak jednak mam inne zdanie - jak już pisałem wcześniej, jest grupa
    kombinatorów-cwaniaków, którzy obecny system postępowania mandatowego
    wykorzystują by uniknąć konsekwencji własnych dokonań, a normalny
    człowiek w razie czego ma możliwość wyjaśnienia błędu, gdyby się trafił.
    Zmiany maja na celu ograniczenie możliwości kombinacji cwaniakom, a nie
    ograniczenie możliwości wyjaśnienia błędu normalnemu człowiekowi.

  • 23. Data: 2014-01-29 17:59:08
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 29.01.2014 17:48, Artur Maśląg pisze:

    > T. Motyliński alias anacron podważa pomiary z przyczyn formalnych
    > (bo to się jeszcze udaje), ale wiadomo od dawna, ze przepisy łamie
    > i później bajki to tego dorabia.

    To niech mnie zmierzą, kiedy łamię, a nie kiedy nie łamię. Mam DVR teraz
    i teraz mogą mi skoczyć. Najnowsze z Ultralyte w roli głównej, prędkość
    względem wyliczonej z zapisu wyższa o ponad 20 km/h. Z TVN czekamy aż do
    sądu sprawa trafi, oj będzie wesoło.

    --
    anacron
    aba/

  • 24. Data: 2014-01-29 18:02:57
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 29 Jan 2014 17:55:01 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Niewątpliwie masz rację. Nie wątpię, że masz w tym duże doświadczenie.

    Ech... W ryj dać, mogę dać. Gówno o mnie wiesz, a snujesz jakieś
    dziwne insynuacje.

    (...)
    >Zmiany maja na celu ograniczenie możliwości kombinacji cwaniakom, a nie
    >ograniczenie możliwości wyjaśnienia błędu normalnemu człowiekowi.

    Nie. Zmiany mają na celu szybsze zciąganie kasy. Nieważne czy od
    faktycznego sprawcy wykroczenia, czy od właściciela auta. Ma być
    zapłacone i już. Kasa ma się zgadzać. I nie chodzi tu o żadne
    bezpieczeństwo czy inne tego typu dyrdymały, co potwierdza
    "bezpunktowosć" mandatów.
    Wiem że masz inne zdanie, ale nie przekonasz mnie do swoich racji.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 25. Data: 2014-01-29 18:05:54
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 29.01.2014 17:55, Artur Maśląg pisze:
    > Zmiany maja na celu ograniczenie możliwości kombinacji cwaniakom, a nie
    > ograniczenie możliwości wyjaśnienia błędu normalnemu człowiekowi.

    Taaaak, na paliwo wydałem ponad 4000 zł na dojazdy na sprawę, na
    prawnika o wiele większą kwotę. Z pewnością, dla przeciętnego
    Kowalskiego zamrożenie kilkunastu/kilkudziesięciu tysięcy z ryzykiem, że
    nie oddadzą to uczciwy system. Puknij się ty w ten głupi łeb. Powinno
    być tak, że winę ma się udowodnić ponad wszelką wątpliwość a nie karać,
    bo interes budżetu tego wymaga.

    I aby nie było, kilka mandatów w życiu zapłaciłem. Do większości nie mam
    zastrzeżeń, moja prędkość, pisz pan, tylko szybciej bo mi się spieszy.
    Na PJ zdawałem więcej niż jeden raz i wszystkie zdałem za pierwszym
    razem, ani punkty, ani kasa mnie nie bolą. Miałem wątpliwości do dwóch,
    ale przecież to policjant, może faktycznie przekroczyłem, o ch... mu w
    d... zapłacę. I nagle trafił się milicjant w niewłaściwym czasie. Byłem
    pewny, że to nie moja prędkość, pozostała kwestia tylko wygrania w
    sądzie, co jak zrozumiałem później w polskim post stalinowskim sądzie
    rejonowym nie jest wcale łatwe.

    --
    anacron
    aba/

  • 26. Data: 2014-01-29 18:12:57
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-29 18:02, jerzu pisze:

    > Ech... W ryj dać, mogę dać. Gówno o mnie wiesz, a snujesz jakieś
    > dziwne insynuacje.

    LOL - zaczynają się groźby na ironiczną ripostę do twojej ironicznej
    wypowiedzi z pewnym podtekstem? Trzymaj kolego nerwy na wodzy lepiej,
    albo jakiejś meliski się napij.

    > (...)

    Czemu to wyciąłeś?
[...]

    Niewygodne? No tak, lepiej grozić daniem w ryj:>

> [...]
    > zapłacone i już. Kasa ma się zgadzać. I nie chodzi tu o żadne
    > bezpieczeństwo czy inne tego typu dyrdymały, co potwierdza

    To Twoja opinia, masz do niej prawo, ale na obecna chwilę to są
    najwyżej twoje domniemania, a o przejściu na tryb administracyjny
    dawno się mówi i stosowany jest skutecznie w innych krajach.

    > Wiem że masz inne zdanie, ale nie przekonasz mnie do swoich racji.

    Jasne, zawsze mi ryj obić możesz, bo mam inne zdanie:>

  • 27. Data: 2014-01-29 18:18:03
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 29 Jan 2014 18:12:57 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >LOL - zaczynają się groźby na ironiczną ripostę do twojej ironicznej
    >wypowiedzi z pewnym podtekstem?

    Nie groźby, ostrzeżenia. Szanuj swoją twarz, bo za publiczne
    pomówienia możesz beknąć.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 28. Data: 2014-01-29 18:23:09
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    wrote:

> [...]
    >człowiek w razie czego ma możliwość wyjaśnienia błędu, gdyby się trafił. "
    >
    >Niewygodne? No tak, lepiej grozić daniem w ryj:>

    Muszę się odnosić do całej Twojej wypowiedzi? Jest taki obowiązek?

    >To Twoja opinia, masz do niej prawo, ale na obecna chwilę to są
    >najwyżej twoje domniemania, a o przejściu na tryb administracyjny
    >dawno się mówi i stosowany jest skutecznie w innych krajach.

    Tak wynika z doniesień prasowych. Na ich podstawie wysnuwam pewne
    wnioski, może mylne, może nie. Pożyjemy, zobaczymy.

    >Jasne, zawsze mi ryj obić możesz, bo mam inne zdanie:>

    Jakbyś nie wiedział, to to był cytat. Zapomniałem o cudzysłowach, ale
    Twoja inteligencja powinna to wyłapać.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 29. Data: 2014-01-29 18:25:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-29 18:18, jerzu pisze:

    > Nie groźby, ostrzeżenia.

    Groźby, publiczne. Najwyżej możesz przeprosić.

    > Szanuj swoją twarz, bo za publiczne pomówienia możesz beknąć.

    Uważaj z tymi groźbami, które są faktem, a publiczne pomówienie
    musiałbyś udowodnić.

    Polecam meliskę i spacer.

  • 30. Data: 2014-01-29 18:27:04
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 29 Jan 2014 18:25:55 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Groźby, publiczne. Najwyżej możesz przeprosić.

    Lecę.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280