  • Data: 2014-01-30 15:44:13
    Temat: Re: Nieomylne fotoraday - dla niedowiarków
    Od: Franc <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 30 Jan 2014 13:26:54 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Napisz proszę coś wiecej.
    > W powszechnej opinii sąd mając do wyboru tylko słowo policjanta i obywatela
    > zawsze wybiera policjanta.

    Sorry za skrót myślowy.
    Chodziło mi o to, że akurat do sądu się boję pójść jak już to jest ostatnia
    instancja i coś tam powygrywałem (liśmy - żona również).
    W przypadku policjanta nie byłem i sobie gdybam. Penie sąd rejonowy dla
    łatwości daje w 100% wiarę w słowa policjanta, sąd okręgowy to już inna
    para kaloszy.

    --
    Franc