  • Data: 2014-01-30 16:48:35
    Temat: Re: Nieomylne fotoraday - dla niedowiarków
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-30 12:43, Budzik pisze:
    > Artur Maśląg n...@w...pl ...
    (...)

    > Słyszałem o tych 300 tysiącach :)
    > Ale nie mnie to sprawdzać - po efektach go poznacie.

    No sorry - tego nawet nie ma co sprawdzać, ponieważ nie potrafi sam
    ze sobą ustalić jaka jest prawda. Co gorsza - tak jest od zawsze.

    > Czy zgodzisz się, ze jak na zwykłego obywatela (nie jakiegoś agenta służb)
    > dowiedział się naprawde sporo, wykazał niekompetencje wielu urzedników i
    > generalnie przysłużył się na plus całemu systemowi?

    Gdyby to chciała być prawda (a brzmi pięknie w Twoich słowach) to
    by było wspaniale i miałby moje poparcie. Niestety tak nie jest.
    Jest niewiarygodny od dawna i dokłada jeszcze systematycznie
    przy opowieściach o walce z 'radarami'. Z ostatniej chwili to
    jakieś bredzenie, że jakby mu się coś stało (w domyśle eliminacja,
    bo jest niewygodny i zna jakieś tajemne fakty) to zostaną ujawnione
    jakieś dokumenty, dowody itd. - litości.

    > Widziałem to Twoje wyliczenie na 14.500.
    > Regularnie 5,5l na 100 km? Dośc optymistycznie, skoro czasami miałby
    > przejezdzac po 500 km dziennie i do tego odbywac jak rozumiem nie jakies 5
    > minutowe spotkania.

    Ty znowu opowiadasz to co tobie się wydaje o tym co ja napisałem,
    a nie o tym jakie są fakty. On sam podawał zużycie średnie 5,48l/100km
    (poniżej 5,5 - Motostat?), a znowu sugerujesz że mi się coś wydaje.

    > Drugi raz to piszesz i nadal nie wiem o czym mówisz.

    Komendant to mityczna postać z bajek imć T. Motylińskiego.