  • Data: 2014-01-29 20:16:48
    Temat: Re: Nieomylne fotoraday - dla niedowiarków
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-29 20:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > Nie mnie oceniac prawdomównośc anacrona ale albo nie czytasz tego co pisze,
    > albo celowo naciągasz wypowiedzi.

    Widzisz, Ty nie weryfikujesz w żaden sposób jego wymysłów, ponieważ Ci
    to pasuje, za to mi przypisujesz naciąganie wypowiedzi. Ba, nawet nie
    czytasz dokładnie tego co wypisuje.

    Sprawa jest prosta, a co napisał:
    "
    > Zmiany maja na celu ograniczenie możliwości kombinacji cwaniakom, a nie
    > ograniczenie możliwości wyjaśnienia błędu normalnemu człowiekowi.

    Taaaak, na paliwo wydałem ponad 4000 zł na dojazdy na sprawę, na
    ^^^^^^^^^^^^
    prawnika o wiele większą kwotę.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    "

    Napisał ni więcej, ni mniej, że na dojazdy na *sprawę* wydał 4000zł
    (jak twierdził swoim samochodem) + bliżej nieokreślone koszty prawnika,
    którego kiedyś miał wykorzystać i były wątpliwości do jego wieku ;)

    Moje wyliczenie jest prostą konsekwencją tego co sam napisał (nie
    pierwszy raz zresztą). Jak nie Tobie oceniać jego prawdomówność
    to chociaż skup się na tym co pisze i spróbuj to zweryfikować.

    > Czytałem wypowiedzi Tomka, jak dochodził do prawdy i to nie były spotkania
    > i podróże tylko w sądzie...

    No, sporo bzdur napisał, powiedział itd. Pamiętasz ile tysięcy
    kilometrów zrobił w tej sprawie w wersji medialnej bardziej, czyli
    w telewizji?